-

smieciu

Marian Banaś II

Chyba warto uporządkować wnioski wyciągnięte pod poprzednim tekstem by mieć je w jednym miejscu jako punkt wyjścia dalszej dyskusji. Tym bardziej że saga z Banasiem chyba jeszcze trochę potrwa.

W historii tej niewątpliwie najdziwniejsze jest postępowanie PiSu. Który nie tylko robi to czego oczekuje od niego opozycja ale robi to w tak głośny medialnie sposób. Trudno stwierdzić czemu ma to służyć gdyż u zwykłego odbiorcy wywołuje jedynie spotęgowanie wymowy TVNowskiej narracji: Tak, PiS wprowadza na stołki niesprawdzonych ludzi z podejrzaną przeszłością. Czyli opozycja znów ma rację. Dodatkowo zwykłego odbiorcę muszą zaskakiwać PiSowskie metody, dokładnie takie same , których można by oczekiwać od POKOwskiego reżimu. Do akcji zostają wciągnięte służby specjalne, które mają za zadanie jak się wydaje tylko osaczyć ofiarę bo póki co nie wniosły nic nowego do materiału zaprezentowanego przez TVN/Onet/Wyborczą. PiS uderza nawet w rodzinę ofiary (syna Banasia) byleby dopiąć swego. Wszystko to jest wodą na młyn wszystkich krzewicieli teorii o Kaczystanie, z jednej strony nieudolnej republiki kolesiów a z drugiej w byle sprawie sięgających do zamordystycznych metod  jakiegoś ponurego reżimu.

Inne spostrzeżenia mogą mieć nieco bardziej światli wyborcy PiSu. Mogą się zapytać czy od tej pory jeśli tylko TVN opublikuje coś w TV to PiS na ich wezwanie będzie robić za ich psa gończego? Jak niedawno w sprawie Kuchcińskiego a dzisiaj, mimo braku jednoznacznych dowodów i powodów to samo w sprawie Banasia? Czy jeśli nijaki Kittel, porzuciwszy Banasia, znów opublikuje reportaż o polskich nazistach pijących wódkę w rocznicę urodzin Hitlera to PiS wyśle tam natychmiast ABW? Albo jeśli TVN doniesie o brudnym dymie z kominów to zaraz naśle tam drony i też odpowiednią ekipę ludzi w kominiarkach? Ewentualnie jeśli jakiś Żyd obrażony przez bramkarza w knajpie wykręci jakiś tajemniczy numer to natychmiast pojawia się cała armia służb i prawników by zlikwidować problem łącznie z knajpą i właścicielem? (znam taką historię z pierwszej ręki, Wyborcza też opisywała).

PiSowskie służalstwo już od dawna kłuje po oczach. Czy wobec UE i TSUE, czy wobec Żydów, IPN i 447 czy wobec Amerykanów i ich interesów. Czemu PiS dokłada kolejną cegiełkę w tej budowli żenady? Co skłoniło CAŁĄ wierchuszkę PiS by tak gwałtownie i niemal natychmiastowo poprzez TVNowski scenariusz doprowadzić Banasia do dymisji? Czemu nie zastosowano najprostszego rozwiązania: krótkiego komunikatu o badaniu sprawy i zadecydowaniu po wyjaśnieniu wszystkich wątpliwości? To byłoby zrozumiałe i dla zwykłego odbiorcy i pisowskiego wyborcy.

Oczywiście, ktoś może sobie budować kolejną pokręconą teorię tłumaczącą kolejny podobny przypadek. Tylko być może zamiast w stylu Ptolemeusza dodawać kolejny epicykl do orbity Słońca krążącego wokół na Ziemi może lepiej dojść do wniosku że poprawnym modelem jest ten prosty i jasny: To Ziemia krąży wokół Słońca. Identycznie tak jak PiS krąży na pasku Służb i zewnętrznych poleceń. W takim układzie nie trzeba żadnych dziwnych wyjaśnień. Odgadywania powodów kolejnego dziwacznego, nielogicznego i żenującego zachowania PiSu.

Bo jak wytłumaczyć prosto że mimo niejasnych powodów PiS sięga po chyba niemal wszystko by zrobić to na czym zależy Wyborczej & co. Jak potraktować dymisję większości zarządu PKO S.A., który zatrudnił syna Banasia? Jak potraktować wypowiedzi sugerujące nawet zmianę Konstytucji? Tysiące jest spraw ważnych dla Polski ale realna szansa jej zmiany pojawia się teraz, w zupełnie niejasnej sprawie Banasia, gdzie konstytucyjna większość wreszcie chce tego samego. Tylko że choć PiS chciałby im pójść na ręke to POKO woli się zachować honorowo. Czyż nie pokazuje to do jakich szczytów absurdu doszliśmy?

Ja w każdym razie nie zamierzam wymyślać kolejnych pokręconych i chorych teorii tłumaczących jak to dobrze jest dla Polski że PiS tak szybko podporządkowuje się TVNowskim pomysłom. I dlatego chciałbym dowiedzieć się o co poszło by także rzucić więcej światła na to jak to jest naprawdę w tym naszym unijnym polandzie.

Bo sprawa Banasia pokazuje że jest mimo wszystko dość zaskakująco. Wydawałoby się że skoro przecież PiS tak grzecznie wykonuje polecenia Układu to wszystko jest jasne. Gdzieś pada polecenie, PiS wykonuje, koniec. A tu nie. A przecież trudno sobie wyobrazić opór przeciwko zjednoczonej sile służb, mediów itd. Jeśli to wszystko nie jest cyrkiem, mającym znów całkiem skompromitować PiS (a dopóki będzie 500+ to się nie da, ludzie łykną WSZYSTKO) to kto jest w stanie się im przeciwstawić?

Pod poprzednim tekstem wysnułem wniosek że są to Ziobryści. Oczywiście nazwa jest umowna. Jasne jest że za nimi musi stać ktoś większy, tylko ktoś taki ma możliwości sprzeciwu wobec POPiSu. Ziobryści pasują do układanki z kilku względów. Po pierwsze Ziobro ma swoich poważnych adwersarzy i w PiSie i w Układzie, więc koszenie Ziobrystów jest naturalne. Po drugie Ziobryści pasują towarzysko. Ziobro w sprawie Banasia siedzi cicho, jako jedyna ważna persona nie krytykuje. Przeciwnie. Dobry znajomy Ziobro: Witold Gadowski ciepło wypowiada się o Banasiu, którego jak twierdzi dobrze zna i nie przeszkadza mu nam nie znany fragment życiorysu Banasia. Zarząd PKO S.A. (i PZU) też podobno był pod opieką Ziobrystów (jak twierdzi Wyborcza). Tworzy się więc nam silna grupa, która zaczynała mieć coraz większe wpływy. Tym bardziej że Ziobro chyba nawet u J. Kaczyńskiego ma swoje chody. Banaś zajmował się u Morawieckiego kluczowym działem VAT. I JPK i STIRem - czyli batem na wszelkich przedsiębiorców. STIR pozwala na zgromadzenie właściwie pełnej wiedzy o każdym przedsiębiorstwie w Polsce. Jego obrotach, kontrahentach, przestrzeni działania. Mając STIR niemal nie potrzebujesz Służb. Mając STIR i Służby (i sądy - Ziobro) cały kraj jest twój.

Być może właśnie tu należy upatrywać źródła tak gwałtownej reakcji Układu. Starzy zauważyli że Nowi nie zamierzają dzielić się tym i owym. Kto wie czy Banaś udostętpnił STIR agencjom CBA i ABW jak miało to miało być w założeniach. Być może nie zrobił tego a teraz jeszcze został szefem NIK. Kolejnego organu kontroli. Dodatkowo Wyborcza sugeruje że Ziobryści przygotowywali się do skoku na KGHM. To wszystko mogło przelać czarę goryczy. Starzy przystąpili do kontrataku. Wciągnięto wszystkich i wszystko. Rozdzielono działki i role. Ludzie Dudy mieli dostać PZU, PiSowcy PKO S.A. a Układ pewnie dostęp do STIR i uległy NIK, pozostawione miały być jego udziały w KGHM. Służby bez zmian. Należą do Układu.

Tylko że taką akcję nie było przeprowadzić łatwo, przeciwnik nie byle jaki. Trzeba było działać szybko. I ... niemal się udało. Lipiński przygotował grunt, od samego początku sugerując że Banaś jest lewy i musi odejść. Udało się dotrzeć z tą ideą do dwóch kluczowych ludzi: Kaczyńskiego i Morawieckiego. Kaczyński po wyrażeniu poparcia dla dymisji został umieszczony w szpitalu by nie mógł usłyszeć kontrargumentów. Morawiecki jest jak się wydaje na sznurkach Ziobrystów ale nie wie wszystkiego. Wie jednak że są ludzie w Poslce, których powinien słuchać. Skoro J. Kaczyński, który też jest pod wpływem Ziobrystów nie miał nic przeciwko, sprawa wydawała się jasna, wola wyrażona gdzieś wysoko w miejscach, których należy słuchać.

Tak samo jak się wydaje odebrał to Banaś. Skoro i Morawiecki (cichy Ziobrysta) i J. Kaczyński (ulegający Ziobrystom) wydali polecenie dymisji to należało je wykonać. Więc ją napisał i wysłał do Kancelarii Sejmu. Tylko że... ktoś wtedy do Banasia zadzwonił i powiedział: Hola! Daliście się wkręcić. Polecenia macie inne.

I sprawa się rypła. Pismo do Kancelarii nie dotarło lub dotarło ale jakieś ważne ludki i tak zdołały je stamtąd wyrwać (są różne wersje). Banaś ogłasza że padł ofiarą gry politycznej (haha, nawet nie skłamał :) ) i nie zamierza podawać się do dymisji. Zatrzymano przejmowanie PKO S.A. i PZU. Duda musiał obejść się smakiem. I tym sposobem ta historia będzie mieć swój ciąg dalszy...

Co może pozwoli na napisanie dalszej części do tego filmowego scenariusza :) Szkoda że nikt nie nakręci.

Oczywiście. Dla niektórych może być to zbyt filmowe a idea PiSu (no przynajmniej Lipiński i Kamiński oraz Gowin - oni tu odegrali główną rolę od tej strony) skumplowanego z Układem trochę mocna. Ale przecież czego właściwie mamy oczekiwać w Polsce? Czego może oczekiwać człowiek, który widział jak Układ przejmuje kontrolę nad wszystkim? Jak ktoś może oczekiwać od PiSu czegokolwiek więcej jak wykonywania poleceń na klęczkach? Czy jest chociaż jedna osoba z kierownictwa PiS, która przeczytała coś coryllusa? Ma pojęcie o czymkolwiek więcej ponad to co mu rozkaże jego patron, kimkolwiek on jest?

Oczywiste jest że tylko zewnętrzne siły są w stanie mieć odpowiednią jakość, wiedzę i możliwości. Polscy politycy to zbiór kompletnych miernot od wielu lat poddawani negatywnej selekcji są zbyt mierni by być zdolnym do jakiejkolwiek inicjatywy.

Jak się wydaje Polski Układ (POKO & co) za bardzo się rozleniwił i poczuł pewny siebie. Dlatego ktoś gdzieś zorganizował Ziobrystów. Ziobryści są potrzebni do zdyscyplinowania, do tego by Układ pamiętał że ma robić to co mu się każe choćby miało oznaczać to utratę tego i owego. Ale też jeśli Układ będzie grzeczny to nie utraci zbyt wiele.

Natomiast my tutaj  ... cóż. Jesteśmy masą roboczą i tak ma pozostać.



tagi: marian banaś  ziobro  pko s.a.  vat 

smieciu
5 grudnia 2019 11:35
56     3468    5 zaloguj sie by polubić

Komentarze:

stanislaw-orda @smieciu
5 grudnia 2019 12:50

"Identycznie tak jak PiS krąży na pasku Służb i zewnętrznych poleceń. "

Skoroś taki szczwany lis, to podaj przykłady takich  sprawujących rządy w Polsce powojennej, którzy nie krążyliby jak wyżej.

zaloguj się by móc komentować

smieciu @stanislaw-orda 5 grudnia 2019 12:50
5 grudnia 2019 13:16

Ale w czym problem? Czy ja się z panem nie zgadzam?

zaloguj się by móc komentować

olekfara @smieciu
5 grudnia 2019 13:18

"Co może pozwoli na napisanie dalszej części do tego filmowego scenariusza :) Szkoda że nikt nie nakręci."

Tu nowy wątek, fachowców od VAT zwalna z pracy nowy minister finansów: https://www.money.pl/gospodarka/ministerstwo-finansow-bez-waznych-fachowcow-minister-sam-ich-zwolnil-6453048743245441a.html

zaloguj się by móc komentować

smieciu @olekfara 5 grudnia 2019 13:18
5 grudnia 2019 13:35

Dobrze pasuje. Chłopaki piszą o przekrętach służb do Ziobry i wylatują.

Banaś jak się wydaje stał się centrum wielkiej akcji. Bo przecież pojawia się Kuchciński. Ewidentnie w roli następcy Banasia. Gdyby wszystko wypaliło.

Podobnie chyba należy potraktować ostatnie przepychanki w sądownictwie aczkolwiek tutaj sprawa jest stara. Mimo wszystko właśnie ostatnio mamy nagromadzenie antyziobrowej sądowej nagonki.

zaloguj się by móc komentować

smieciu @smieciu 5 grudnia 2019 13:35
5 grudnia 2019 13:36

Kościński a nie Kuchciński, sorki.

zaloguj się by móc komentować

smieciu @smieciu
5 grudnia 2019 13:40

Tak samo być może należ potraktować to zawiadomienie o którym pisze Ewa Rembikowska. Miał być Rejestr a powstał STIR, do którego POKO ma utrudniony dostęp. Skompromitować w miarę możliwości Morawieckiego, wywalić Banasia, niech kontrolę nad finansami przejmie Kościński i dobierze się do tego STIRu. Taka pewnie była część planu.

zaloguj się by móc komentować

BTWSelena @smieciu
5 grudnia 2019 13:58

Program System Teleinformatyczny  STIR nie działa wybiórczo,nie jest to możliwe. Wykorzystuje niejawne algorytmy do analizy danych pochodzących m.in. z JPK_VAT, CEIDG, KRS oraz danych o zakładanych rachunkach bankowych. Tak więc jest "doskonałym "narzędziem(w pewnym sensie)do informacji ;gdzie,kiedy i przede wszystkim kto.... Doskonały młot pneumatyczny info...Grzebanie w sprawie" Banasiowej "--to jak grzebanie w wielkim szambie finansowym...bez urazy....

zaloguj się by móc komentować

klon @smieciu
5 grudnia 2019 14:50

>>>Polscy politycy to zbiór kompletnych miernot od wielu lat poddawani negatywnej selekcji są zbyt mierni by być zdolnym do jakiejkolwiek inicjatywy.<<<

Chciałem sobie odpuścić komentarze, ale cytowany powyżej fragment sprowokował mnie do napisania kilku słów.

Skoro Polską rządzi Układ, którego Centrala umiejscowiona jest poza granicami IIIRP, to wszelkie skargi i zażalenia dotyczące jakości obsługi przez personel / polityków/ należy kierować do Bossów Układu.

W tej sytuacji uczciwość nakazuje nie obrażać personelu / polityków/ gdyż to Bossowie Układu wydają polecenia jak ww personel ma się zachowywać i jak pracować.

W związku z powyższym, Pański tekst staje się monologiem pieniacza, do napisania którego ma Pan oczywiście prawo. Proszę jedynie nie obrażać innych ludzi w sytuacji w której może Pan tak samo dużo co obrażani, tylko za mniejsze wynagrodzenie.

zaloguj się by móc komentować

smieciu @klon 5 grudnia 2019 14:50
5 grudnia 2019 15:35

Och, przepraszam! Na złych urzędników w urzędzie pociotków też złego słowa nie można powiedzieć? No nie, bo zostali obsadzeni przez POKO. Czyli winę za urzędników ponosi POKO i to po nich trzeba jechać. Dobrze. Tylko czemu pod każdym tekstem, a jest ich tu masa, widzących zło w Schetynie, Kidawie itp nie pisze pan tego samego? Nie zarzuca pieniactwa? To nie POKO przecież jest złe! tylko Centrala. W Berlinie czy gdzie kto tam woli. W UE. Ale ta przecież nie jest zła bo PiS ją uznaje i respektuje...

zaloguj się by móc komentować

klon @smieciu 5 grudnia 2019 15:35
5 grudnia 2019 15:47

>>>Tylko czemu pod każdym tekstem, a jest ich tu masa, widzących zło w Schetynie, Kidawie itp nie pisze pan tego samego? <<<

Bo nie zauważyłem aby jedna osoba wylewała żółć w ilościach hurtowych, jak zdarza się to Panu.

ps. Pomijam Panią Paris - to szczególny przypadek. Ona wylewa żółć na wszystkich /prawie/ oprócz Gospodarza:D

zaloguj się by móc komentować

ewa-rembikowska @BTWSelena 5 grudnia 2019 13:58
5 grudnia 2019 15:50

Mechanizm STIR to nie tylko dane o zakładanych rachunkach bankowych, ale i o zamykanych oraz przede wszystkim o transakcjach. Banki raportują codziennie za dzień poprzedni o wszystkich operacjach uznania i obciążenia na kontach, które podlegają temu mechanizmowi.

 

zaloguj się by móc komentować

klon @smieciu 5 grudnia 2019 15:35
5 grudnia 2019 15:53

Słówko jeszcze wtrącę. Uogólnienia.

>>>Polscy politycy....<<<

Użył Pan liczby mnogiej. Ocenia pan w ten sposób wszystkich polityków.

Odpowiedzialność zbiorowa? Anarchizm stawiał na indywidualizm , czyż nie ?

zaloguj się by móc komentować

smieciu @klon 5 grudnia 2019 15:53
5 grudnia 2019 16:13

Nie chcę mi się naprawdę tego ciągnąć. Jeśli ktoś uzna że mam jakąś fobię na punkcie polityków PiS to proszę bardzo. Rzadko potrafię się powstrzymać żeby im nie wbić jakiejś szpili. PeOwcy są dla mnie lepsi gdyż nie grają świętoszków a błazenadę robią z otwartą przyłbicą. Schetyna, Petru i inni. Wiedzą kim są, nie udają (poważnie) nikogo innego. Jeśli ich błazenadę na serio ktoś bierze to po prostu mają radochę z idiotyzmu tego kogoś.

Zupełnie inaczej sprawa wygląda z politykami PiS, którzy pozują na takich co coś chcą i mogą a nic nie chcą albo wydaje się im że coś mogą. Dla mnie to żałosne. I tyle. Niech tam każdy sobie to odbiera jak chce. Tym bardziej że już każdy doskonale zna mój stosunek do PiS.

zaloguj się by móc komentować

Nieobyty @smieciu
5 grudnia 2019 16:27

Za mało zwracamy uwagą na rolę City of London.

Kto jest dziś ministrem finansów znowu człowiek City jak za PO.

Kogo dziś się wycina ze spółek jak w PKO – tych którzy choć pomarzyli o autonomii w ramach pańszczyzny odrabianej dla City. [Amerykański kompleks militarny posprzątał już w MON i PGZ oraz ustawił WOT na rozkład] .

Zgodny chór TVN i TVP w nakręcaniu afery Banasia ma zewnętrzne sterowanie tak jak i partie polityczne.

Popatrzmy jak w Europarlamencie rozegrano kandydaturę na szefa komisji premier Szydło -a w Sejmie łby spuszczone i lewaczka szefuje komisji ds rodziny i nike nawet nie bloku z uwaga na poszanowanie wartości rodziny zapisanych w konstytucji.

Co do mitycznych Ziobrystów – nazwa nie adekwatna to jest raczej grupa państwowców. Ludzie którzy mimo całego otoczenia i agentur – nie uleczalnie chcą coś dla kraju robić.

Taka symboliczna postacią państwowca jest rotmistrz Pilecki – wykonywał rozkazy i zachował się jak trzeba.

Oczywiście ci państwowcy są też rozgrywania z zewnątrz i podani kontroli ale przez ten czynniki – zachowania się jak trzeba – są niebezpieczni w utrzymaniu.

W przypadku Marcina Banasia – tam jest wiele ciekawych wątków np. długoletnie znajomości z ludźmi z ABW-ery, kwestia robienia za słupa przy nabyciu kamienic oraz właściciela dokumentacji klientów hostelu [ bo już ktoś wspominał gośćmi Hostel na godziny byli ludzie biznesu i ich sekretarki]

zaloguj się by móc komentować

gorylisko @smieciu
5 grudnia 2019 16:32

panie s... moze nawet bym panu uwierzył ale jakis taki pan selektywny jesteś... z tego co wiem z filmu Gadowskiego to rezygnacja Banasia już była ale pani marszałkini Witek przedobrzyła... pozostaje pytanie czy przedobrzyła bo chciała aby Banaś nie rezygnował ? czy w imię służalstwa  PiS ? ciężko stwierdzić napewno... no jakby Ewaryst się wypowiedział autorytatywnie w tej sprawie to nawet sąd ostateczny można odwołać... gra się toczy... my mozemy jedynie obserwować i wyciągać wnioski...

zaloguj się by móc komentować

smieciu @Nieobyty 5 grudnia 2019 16:27
5 grudnia 2019 16:55

Wydaje mi się że Ziobrystów należy potraktować poważniej. Nie zamierzam tu przy okazji wnikać w żadne kwestie etyczne itp. Kto tam co chciałby z Polską zrobić. Ale tylko jakie ma szanse na zdobycie silnej/dominującej pozycji. Ziobryści muszą mieć też niezłe w plecy (też w Londynie? :P) gdyż przecież bez tego byliby banalni do likwidacji. Nie byłoby potrzeby robienia iscenizacji takich ta, którą właśnie obserwujemy. Trudno ocenić jakie straty narazie ponieśli. Z pewnością mieliśmy do czynienia z kompleksową operacją. I Kościński i PKO S.A. itd. no i faktycznie, jeszcze ostatnio spory o to kto ma kontrolować PGZ. Czyim człowiekiem jest Sasin a czyim Błaszczak? Normalnie na naszych oczach odbywa się ostatnio jakiś wielki spektakl podziału polskiego tortu.

zaloguj się by móc komentować

stanislaw-orda @smieciu 5 grudnia 2019 16:55
5 grudnia 2019 17:14

o, już napisałes trochę lepiej. Bo to wygląda jak rozgrywka pomiędzy frakcjami w PiS, czyli kto ma przejac schedę po J. Kaczyńsklim. Czyli czyja opcja będzie decydować i rozdawać frukta. Najwyraźniej p.  Banaś reprezentuje jedną z aspirujących do tego opcji, natomiast inna (inne) chce go zwalczyć. Kolejna  interpretacja jest taka, że p. Banaś wyszedł ze zmianami personalnymi w NIK poza kjakieś wcześniejsze ustalenia, i nastąpiła kontra układu, którego kandydatów (czyli w przypadku NIK tzw. "hamulcowych")  pominął. Ale, jak na razie, nie jest ta kontra skuteczna (wg dzisiejszych regulacji prawnych odnośnie pozycji prezesa NIK).

Dzieje się więc.. Mozna zatem domniemywać,  że dni wodzostwa J. Kaczyńskiego zostały już policzone przez buchalterów w  kazdej opcji w ramach PiS.

zaloguj się by móc komentować

Nieobyty @smieciu 5 grudnia 2019 16:55
5 grudnia 2019 17:34

Trwa ... wielki spektakl podziału polskiego tortu. .. ale i chyba takiej partii jak PiS efekt operacji "kolana".

zaloguj się by móc komentować

BTWSelena @ewa-rembikowska 5 grudnia 2019 15:50
5 grudnia 2019 17:38

Tak wiem,to taki elektroniczny pastuch,działający na milionach rekordów,jak napisałam nie działa wybiórczo,jakby niektórzy chcieli. STIR został wprowadzony ustawą z dnia 24 listopada 2017,lecz w/g mojej wiedzy , ustawa o STIR nie ma wpływu na funkcjonowanie zagranicznych spółek posiadających rachunki bankowe poza Polską.

zaloguj się by móc komentować

ewa-rembikowska @BTWSelena 5 grudnia 2019 17:38
5 grudnia 2019 17:51

Raczej nie, dotyczy to wszystkich polskich banków, kas spółdzielczych, SKOKów i jak to tam się nazywa teraz. No i działa z bazą JPK.

zaloguj się by móc komentować

ewa-rembikowska @smieciu
5 grudnia 2019 18:07

Jeszcze można pogdybać o drugiej stronie, tzn, kto dał zlecenie Kittlowi na Banasia? dlaczego o tym fakcie nie wiedział minister Kamiński? i dlaczego Banaś nie miał osłony kontrwywiadowczej?

zaloguj się by móc komentować


smieciu @ewa-rembikowska 5 grudnia 2019 18:07
5 grudnia 2019 19:46

Ktoś tam dał, ten kto zorganizował całą tą imprezę. Tak jak napisałem pod poprzednim tekstem: to mnie właśnie zaintrygowało, kto jest w stanie w tym widowisku uczynić aktorami cały niemal zarząd PiS. Wyżej zaś, w głównym tekście napisałem że Kamiński obok Lipińskiego są dla mnie głównymi podejrzanymi o nakręcenie Prezesa. Tak by ten uległ ogólnej histerii i skłonił Banasia do dymisji. Tylko Kaczyński z Morawieckim mogli mieć u Banasia wystarczający autorytet by to zrobić. Tak więc Kamiński... mógł zwyczajnie znać całą sprawę od początku. Wiedział i wie więcej niż my :) Napewno dawno wiedział kim naprawdę jest Banaś i jak tam stoją jego interesy.

zaloguj się by móc komentować

gorylisko @smieciu 5 grudnia 2019 19:46
5 grudnia 2019 20:54

pewnie karoń wie i powie... a co poniektórzy będą chcieli nakłonić Coryllusa do opowiedzenia się za a nawet przeciw Banasiowi rzecz jasna, bo karoń wiadomo, jest za a nawet przeciw ;-)

zaloguj się by móc komentować

smieciu @gorylisko 5 grudnia 2019 20:54
5 grudnia 2019 20:57

Co wy z tym Karoniem... Może ktoś streści?

zaloguj się by móc komentować

gorylisko @smieciu 5 grudnia 2019 20:57
5 grudnia 2019 22:25

hmmm no tak, widzę, że muszę pana objaśnić...  nie wiem czy pan zauważył ale po tym blogu pałeta się cichy/głośny wielbiciel karonia i czasem palnie bzdeta... więc trzeba się trochę ponabijać...proszę poczytać komentarze powyżej mojego... może pan zrozumie... że sobie robię tzw. bekę...

zaloguj się by móc komentować

Mister @smieciu
5 grudnia 2019 23:06

 Cytat : Polscy politycy to zbiór kompletnych miernot od wielu lat poddawani negatywnej selekcji są zbyt mierni by być zdolnym do jakiejkolwiek inicjatywy. Polscy politycy to zbiór kompletnych miernot od wielu lat poddawani negatywnej selekcji są zbyt mierni by być zdolnym do jakiejkolwiek inicjatywy.

Jesli chodzi o mnie to w calosci zgadzam sie z taka opinia o polskich politych. Oni majac wiekszosc w sejmie , wszystkie sluzby pod soba sa tak silni ze  nie potrafia sobie poradzic z taka osoba jak Kozlowska ( Kramek ) i wiele , wiele innych sytuacji. Marza o wiekszosci konstytucyjnej , ale gdyby ja nawet posiadali to i tak wyszloby z tego wielkie nic.

Cytat : PeOwcy są dla mnie lepsi gdyż nie grają świętoszków a błazenadę robią z otwartą przyłbicą. Schetyna, Petru i inni. Wiedzą kim są, nie udają (poważnie) nikogo innego. Jeśli ich błazenadę na serio ktoś bierze to po prostu mają radochę z idiotyzmu tego kogoś.

Schetyna i jemu podobni poprostu sa swiadomi tego ze wiekszosc Narodu mozna kiwac na kazdym kroku , a ze sa wlasnie tego typu ludzmi to uzywaja na calego i smieja sie z glupoty i naiwnosci ludzkiej .

zaloguj się by móc komentować

genezy @smieciu 5 grudnia 2019 19:46
6 grudnia 2019 00:31

A więc ten sam człowiek po raz drugi rozwali rządy pisu- nic mnie tutaj nie zaskakoczyło. JK jest, niestety, niespełna rozumu. Jeśli oni wykonują takie ruchy wewnątrz, to nie miejmy żadnych złudzeń co do rozeznania przez pisowców polityki międzynarodowej.

zaloguj się by móc komentować

Mister @Mister 5 grudnia 2019 23:06
6 grudnia 2019 03:25

Dosc ciekawy komentarz W. Gadowskiego na temat Banasia i od 34 min ( moim zdaniem ) byc moze otwiera sie wieksza droga dla Konfederacji.https://youtu.be/h9ESpV1HsGE

Pan Gadowski mowi o tym ze do 10-go stycznia 2020 Sad Najwyzszy musi ozec o waznosci wyborow z 13-go pazdziernika. Jesli sad nie ozeknie (bunt sedziowski ) waznosci  to tego dnia Sejm i Senat straca legitymacje i Prezydent powinien wyznaczyc termin nowych wyborow.

Gdyby do tego doszlo to mysle ze na tej podstawie Konfederacja wprowadzila by wieksza liczbe poslow do sejmu.

zaloguj się by móc komentować

gorylisko @Mister 6 grudnia 2019 03:25
6 grudnia 2019 09:11

pod warunkiem, że tefałen znowu tęże konfederację ładnie w swojej telewizji wypromuje i polsat także... czyli rozpaczliwym rzutem na taśmę... z tego co widzę chłopcy z konfederacji już o tym zapomnieli... im się wydaje, że ta jedenasta to... "siłom i godnosciom osobistom" albo własnemu urokowi łóóósosobistemu ;-)

zaloguj się by móc komentować

smieciu @smieciu
6 grudnia 2019 12:21

No dobra, przeczytałem sobie tekst Toyaha. Tylko po to chyba by poznać typowy skręt mózgu pisowskiego wyborcy. Z jednej mamy tam wycinki w stylu:

No ale pojawia się w tym wszystkim coś znacznie ciekawszego. Otóż ja nie jestem w stanie wyjść z podziwu dla ludzi, którzy na dźwięk nazwy Najwyższa Izba Kontroli stają na baczność.

No i nagle pojawia się ten Banaś jako jakieś fatum, z którym jeśli Polska sobie nie poradzi, to możemy zacząć wygaszać oświetlenie.

W kontekście takim że tłucze to opozycja jak kiedyś Misiewicza a przecież to rzeczy bez znaczenia. I tyle w temacie. A mnie zawsze w takich sytuacjach zastanawia dlaczego taki PiSowiec nie zadaje tego pytania, które ja tu zadałem. Skoro to takie bez znaczenia, kolejna bzdetna wrzuta POKO to czemu cała prawie wierchuszka PiS tak podchwyciła temat? Tak nagle zapragnęła pozbyć się Banasia że aż konstytucję chcą zmieniać? Wszystkie służby rzuciły do akcji? ABW cofa dostęp do tajemnic?

Oczywiście tą kwestią i powstającymi dalszymi pytaniami na którę próbuję tutaj odpowiedzieć PiSowiec się nie zajmie. Dokładnie tak jak napisałem. Woli coś tam pominąć, dołożyć ten kolejny ptolemejski epicykl by tkwić w swoim światku. I prawda jest taka że nic się nie da z tym zrobić. I dlatego ogólnie nie da się wiele zrobić gdyż ludzie jak już się w czymś zasklepią to z tej skorupy bardzo rzadko potrafią wyjść.

Marcin-K świetnie zresztą kondesnuje ten punkt widzenia pisowca w komentarzu:

Ja napisałem tekst o tym, że mnie naprawdę szczerze nie interesuje kto to jest Banaś i jakie są na niego kwity. PiS popełnił jedyny błąd że nie umiał szybko tej sprawy zepchnąć do rangi najmniej ważnych z tych całkowicie nieważnych, tylko swoimi różnymi pociągnięciami dolał do niej benzyny. I o tym, że my wszyscy stanowczo zbyt łatwo łapiemy takie zające. Pozwolę sobie więc nie dołączyć do grona poszukwiaczy "złotego Banasia". Czekam wręcz z utęsknieniem aż ta sprawinka w końcu skończy tam gdzie zasługuje - na śmietniku.

To takie nic, niech trafi na śmietnik niech nie drażni niepotrzebnie bo jeszcze powastaną rysy, nie daj boże pęknięcia w systemie iluzji w które wierzę.

zaloguj się by móc komentować

stanislaw-orda @smieciu
6 grudnia 2019 13:09

owszem, wierzysz w przedstawienie odgrywane przez politykó. Co gorsza, bierzesz na serio całą inscenizację.

O, choćby:

"Skoro to takie bez znaczenia, kolejna bzdetna wrzuta POKO to czemu cała prawie wierchuszka PiS tak podchwyciła temat? Tak nagle zapragnęła pozbyć się Banasia że aż konstytucję chcą zmieniać? Wszystkie służby rzuciły do akcji? ABW cofa dostęp do tajemnic?".

To jest teatr, widowisko słowno-muzyczne, z którego nic nie wynika i nie wyniknie. Jaka zmiana konstytucji?

Jakie służby?  Co i do czego  cofnęła ABW p. B. , ale tak konkretnie? Bo mnie się wydaje , że Banaś ma niekoniecznie gorsze "haki",  niż min. Kamiński na niego. I może to  dlatego co niektórzy chcą p. B.  utopić, a wspomniany minister działą na ich zlecenie.  Ano, pożyjemy, zobaczymy.

zaloguj się by móc komentować

smieciu @stanislaw-orda 6 grudnia 2019 13:09
6 grudnia 2019 13:30

Rany, ile razy to wałkować. Specjalnie, na samym początku głównego tekstu, napisałem dlaczego to co robi PiS jest debilne. Każdy to przyznaje nawet Marcin-K. Po co robić tą inscenizację skoro PiS tylko na tym traci. Czekam na wytłumaczenie. Póki co nikt NIE podważył mojego, które logicznie wyjaśnia praktycznie wszystkie aspekty tej sprawy. Opiera się też na konkretach a nie domysłach kto jakie haki ma na kogo.

No i te bzdety (sorki ale jak mam to inaczej nazwać):

Co gorsza, bierzesz na serio całą inscenizację.

Nie wiem kiedy to dotrze, bo przecież przecież ciąglę o tym piszę: Czemu PiS tak brnie w tą inscenizację, posuwając się nawet do kompromitujacych prozpozycji z Konstytucją skoro nie ma z tego wyniknąć nic? Czekam na odpowiedzi. Także na tą oczywistą: Kto inscenizuje? Kaczyński? To czemu Banaś go olał? Czemu PiS daje ten pokaz niemocy? Dymisja zarządu PKO S.A. też jest inscenizacją?  Ja naprawdę czekam na konkretne odpowiedzi a nie czepianie się dla czepiania.

Jakie służby?  Co i do czego  cofnęła ABW p. B. , ale tak konkretnie? 

Czy pan śledzi tą sprawę czy nie? Wie pan że CBA przedstawiła dowody, które skłoniły Kaczyńskiego do interewncji w sprawie Banasia. ABW... Naprawdę, po co ja to piszę w ogóle skoro pan przychodzi tutaj tylko po to by się poczepiać i zadawać te pytania, na których odpowiedzi wiszą długo na pierwszych stronach portali.

A czy wyniknie czy nie? Teoretycznie może mieć pan rację. Może nic i PiS nadal będzie pieskiem wysyłanym tam gdzie TVN każe. Ale zobaczymy jeszcze czy nie nastąpią jakieś przetasowania w PiSowskich strukturach.

 

zaloguj się by móc komentować

stanislaw-orda @smieciu
6 grudnia 2019 14:00

No własnie, problem w tym, że bierzesz to wszystko serio.

zaloguj się by móc komentować

smieciu @stanislaw-orda 6 grudnia 2019 14:00
6 grudnia 2019 14:07

A pan nie ma zielonego pojęcia o niczym.

Zaczynamy dziecięcą przepychankę w piaskownicy?

zaloguj się by móc komentować

stanislaw-orda @smieciu 6 grudnia 2019 14:07
6 grudnia 2019 14:14

Definitywnie ją kończymy.

zaloguj się by móc komentować

klon @smieciu 5 grudnia 2019 16:13
6 grudnia 2019 14:24

Nie odniosłem się do treści związanych z faktami.

Nic nie pisałem o fobii wobec PiS. To jest do zweryfikowania. Pisałem o zbyt wielkich uogólnieniach - obrażania wszystkich polityków. Wszystkich Pan znać nie może. Po prostu. To jest intelektualnie nieuczciwe.

Czasem ciekawe tezy Pan stawia. Intrygujące i zaskakujące, choć nie zawsze. Ale opluwanie całej "klasy" polityczne? Tam są konkretni ludzie, a wszystkich Pan nie zna.

A że rozwija się emocjonalnie przy omawianiu PiSu, to już nie moja wina.

zaloguj się by móc komentować

smieciu @klon 6 grudnia 2019 14:24
6 grudnia 2019 14:37

Kur... czy PiSowiec jest w stanie się odnieść do faktów zamiast czepiać się o każde gówno, które łyka gładko w innych tekstach? Czy potrafi zdobyć się coś więcej niż na pierdolenie w stylu „rozwija się emocjonalnie przy omawianiu PiSu”, czy w naprawdę jesteście taką esencją lemingozy niezdolnej nie widzącej świata poza swoim liderem, guru, który nie podlega żadnej krytyce?

I żeby było jasne i żebyś miał radochę i poczucie politycznej poprawności i wyższości i żebyś wreszcie skończył ten temat: Tak, pluję na całą klasę polityczną i polityków.

zaloguj się by móc komentować

smieciu @klon 6 grudnia 2019 14:24
6 grudnia 2019 14:40

A i jeszcze jedno. Leć może i jeszcze donieś na mnie do odpowiednich organów ścigających mowę nienawiści za obrażenie wielu ludzi. Miej tą satysfakcję.

zaloguj się by móc komentować

stanislaw-orda @smieciu 6 grudnia 2019 14:40
6 grudnia 2019 14:57

poprawnie piszemy: tę satysfakcję

zaloguj się by móc komentować

BTWSelena @smieciu
6 grudnia 2019 15:09

Spokojnie..szanowny @ śmieciu..Naprawdę dużo ludzi na pana notkach dyskutowało.Po co te nerwy?.Proszę nie jechać tutaj klasyką internetową,bo nie ma takiej potrzeby... Akurat tutaj razi taki język,chociaż to nie towarzystwo wzajemnej adoracji,to trzeba rozważać za i przeciw. Akurat w sprawie Banasiowej to na razie możemy przypuszczać "księgowo."WINIEN i MA"i tyle w temacie,reszta to dowolność na każdym portalu i w Tylewizjach i przekaz klasy politycznej.A jak wyborcy to oceniają to inna inszość.

zaloguj się by móc komentować

Wrotycz1 @smieciu 6 grudnia 2019 13:30
6 grudnia 2019 15:20

Nie podniecaj się przedstawieniem. Nie wziąłeś pod uwagę, że PiS -owi na rękę atak na Banasia ze strony włąsnej partii, bo to uwiarygadnia działania tego karateki dla wszystkich. Na czele NIK nie będzie stał pisowski mianowaniec ale człowiek, który postawił się Kaczorowi i jego kamaryli. Gdy jeszcze opozycja nie zechce zmienić Konstytucji i go wywalić, to będzie całkiem wiarygodny. Karateka-wróg PiS wypuści mały pewnie niedługo raport o nieprawidłowościach małego urzędnika PiS, a z drugiej strony może wreszcie przywali dużym szajkom z PO. Oby.

Za rok zobaczymy, która inscenizacja była realizowana.

zaloguj się by móc komentować

gorylisko @smieciu
6 grudnia 2019 15:23

panie s... wyluzuj pan trochę bo czasu na obronę uciśnionych buraczków i kapusty zabraknie...idą Święta Bożego narodzenia a to niechybnie zapowiada kapusciany holokaust (bigos, łazanki) i eksterminację buraków (barszcz) o masakrze karpii też trzeba wspomnieć... widzi pan ? a pan co ? na koń nie siadasz, szabli nie chwytasz ?

zaloguj się by móc komentować

genezy @smieciu 6 grudnia 2019 12:21
7 grudnia 2019 02:07

To nie jest skręt mózgu tylko zaprzedanie duszy diabłu.

Dowody?
Tu jest o firmach rodzinnych- rodzinnych czyli pracują przynajmniej dwie osoby. Przychody firmy rodzinnej nie przekraczają 10.000 zł miesiecznie.
Minimalna płaca 4.000zł. Dwie osoby: 8.000zł
Nie wiem czy regularny kałmuk pisowski wie o czym w ogóle jest mowa w tym filmiku- Ponieważ dochód to przychody pomniejszone o koszty uzyskania przychodu, to nie jest absolutnie możliwe istnienie rzeczonych firm rodzinnych- firmy takie musiały by generować gigantyczne straty (prelegent nie brał był pod uwagę cen towaru, czynszu, energii, mediów itp. które są kosztami).

 

zaloguj się by móc komentować

smieciu @smieciu
7 grudnia 2019 11:09

Zawsze sobie myślę że jak PiS nakłada tyle obowiązków to powinien jeszcze jeden: każdy Polak powinien do 40 roku życia założyć firmę i prowadzić ją przez 4 lata. Tylko że dzięki temu, poznawszy realia, zniknęłaby większość pisowskich (i nie tylko) wyborców. No i też filmiki takie jak ten. I też przepychanki słowne taka jak ta nieco wyżej. Naprawdę nie rozumiem co jest złego w posiadaniu wewnętrznego wstrętu do PiSu. Czy ktoś zadaje sobie pytanie skąd on się bierze? Czy tak trudno zrozumieć że odnosząc się do faktów a nie medialnych iluzjami trudno o inną postawę? Ot przykład ostatni z wielu setek. PiS bierze na ministra Żyda z City, którego praca dotychczas polegała na realizacji zamordystycznego planu skończenia z obrotem gotówkowym (tak swoją drogą PiS właśnie znów obniżył próg transkacji gotówkowej). I co? Kompetnie nic. Rostowski za Tuska był zły, jego jeszcze gorsze wcielenie jest ok. To jest dla mnie najbardziej niesamowite. Jak można prowadzić dyskusję z ludźmi, którzy odrzucą, jako nieistotny, każdy fakt, który nie pasuje do ich postrzegania świata? Szczerze mówiąc nawet nie wiem co im zostaje po tej całej kastracji.

Tak mało że po prostu kiedy się napisze taki tekst jak ten o Banasiu to nie ma on już nic wspólnego z ich rzeczywistością. Fakty, które podałem nie istnieją. Tak samo jak logiczne ich łączenie w całość. Nie można o tym dyskutować bo tego zwyczajnie nie ma. A jedyne co jest to moje „uprzedzenie” do PiS. Jak człowiek ma zachować spokój wobec tych absurdów? Kiedy masz setki przykładów kompletnej pisowskiej miernoty a potem ktoś, zarzuca ci że zarzucasz pisowskim politykom miernotę. Dla mnie to jest jakiś kosmos, odlot. Coś co pokazuje że ludzie żyją w różnych rzeczywistościach. I to jest też jednym z powodów które przekonują mnie że musi nastąpić jakieś wielkie BUM. Inaczej się nie da. Nie da się dotrzeć do ludzi.

zaloguj się by móc komentować

BTWSelena @smieciu
7 grudnia 2019 12:43

"Coś co pokazuje że ludzie żyją w różnych rzeczywistościach.".Inaczej nie da się dotrzeć do ludzi " .A więc dociera się do ludzi...właśnie jest na TVN taka próbka Prawybory prezydencie 2020 .Pani Kidawa_Błońska kontra Jaśkowiak..Za tydzień proszę szanownego @śmieciu głosowanie. Popis wszystkich tęsknot do władzy i obiecanka Peowskiego snu o wielkiej Polsce.Specjalnie przysłuchiwałam się tym tęsknotom i "merytorycznym" kontrargumentom.

Zapewniam ,że każdego Polaka zbawią ode złego.Bo wszystko ten prostacki PiS zepsuł ,na czele z prostackim Dudusiem,co specjalna opcja PO z koalicjantem PSL,chłopami bez roli ,lecz ze WSI chciała obywatelom przysporzyć. Tylko ,że tak głupi naród dał się zgwałcić moralnie przez pisowców. Mało z tym pan Jaśkowiak zyskał aplauz wśród publiki z wielką swadą wypominając jaką to potęgę zgwałcił PiS mając w swoim ręku służby specjalne i całą przemoc. Ha ! co za przenikliwość potencjalnych kandydatów na przyszłego Prezydenta RP.A pan Jaśkowiak rycersko oświadczył ,że pani Kidawa ma największe szanse...Ha...przystojniacha...nawet..

Jednym słowem rycerze nowego "okrągłego stołu"...Nowe rozdanie... Bez obrazy szanowny smieciu,ale w wystąpieniu,przecież publicznym,dokładnie całokształt myślenia Pana o Pisowcach ,ujawniło dwóch potencjalnych kandydatów na Prezydenta. Przysługuje nam ponoć wolna myśl...

I wie pan co ja o tym myślę?..zaczyna się bal wszystkich ...popaprańców...z błogosławieństwem środków masowego przekazu i ogłupiania obywateli.... I żadne stacje telewizji nie przepuszczą takiej okazji....

zaloguj się by móc komentować

smieciu @BTWSelena 7 grudnia 2019 12:43
7 grudnia 2019 13:01

Wie pani co jest najzabawniejsze? Np. w wyborach prezydenckich? Że oni (KO) mówią to co ja mówię natomiast myślą to co myśli PiSowiec! Mówią: Duda i PiS to miernoty. Myślą: dobrą robotę chłopaki wykonujecie, tego właśnie od was oczekujemy. Czyż nie piękny paradoks?

zaloguj się by móc komentować

BTWSelena @smieciu 7 grudnia 2019 13:01
7 grudnia 2019 13:30

Może to w pana odczuciu jest pieknym paradoksem,jeżeli raczy to tak pan interpretować. Ja to nazywam paradoksem kłamcy,a dlatego,że nie potrafimy roztrzygnąć czy ten, który mówi „jestem kłamcą”, jest faktycznie kłamcą, czy też człowiekiem prawdomównym. To też dotyczy pana interpretacji ...niestety...Dla mnie sytuacja jest jasna i jest to proste równanie z dwiema niewiadomymi. Dobry matematyk to w sekundzie rozwiąże.Cokolwiek nieprzyjaznego pomyślę o PiS ..to żałuję jednego; że nie wprowadził rzeczywiście dyktatury,co do której zawsze byłam przeciwna...Czyli winnych doprowadzenia tych afer,sięgając do okrągłego mebla,utraty miliardowych wpływów,etc,etc ..zamknąć,odizolować,skasować bananowe konta,etc,etc ....poszli na amnezję z zwykłego strachu przed utratą władzy...Teraz widać ,że innej szansy nie było...To był mój logiczny sen...tylko...a wybór między dżumą ,a cholerą doprowadza do zapaści... Jak do tej pory nie ma szans na nową receptę...

zaloguj się by móc komentować

stanislaw-orda @smieciu
7 grudnia 2019 13:58

"PiS bierze na ministra Żyda z City, którego praca dotychczas polegała na realizacji zamordystycznego planu skończenia z obrotem gotówkowym (tak swoją drogą PiS właśnie znów obniżył próg transkacji gotówkowej). I co? Kompetnie nic. Rostowski za Tuska był zły, jego jeszcze gorsze wcielenie jest ok. To jest dla mnie najbardziej niesamowite."

I to jest takie "niesamowite".

Ale nie odpowiadasz na pytanie "dlaczegóz to bierze"? Bierze bo chce, czy bo musi?

A zasadnicza kwestia to rozpoznanie własnego  zakresu możliwości.

Ty go trafniej rozpoznajesz dla polskiej polityki AD 2019?

zaloguj się by móc komentować

stanislaw-orda @BTWSelena 7 grudnia 2019 13:30
7 grudnia 2019 14:02

smieciu prowadzi tutaj rekonkwistę skierowaną przeciwko PiS. Nie wiem kto go na ten odcinek frontu rzucił (wydelegował), ale łatwo nie ma i miał nie będzie. Tu nie onet.

zaloguj się by móc komentować

BTWSelena @smieciu
7 grudnia 2019 15:46

Odnoszę wrażenie,że najgorszą rzeczą w punkcie odniesienia --jest tkwić w jednym miejscu. I wyłapaywać to co łatwo wpada w ucho. Ludzie w swoich poglądach idą na łatwiznę,zapominając o tak niedawnej genezie Transformacji ustrojowej : kto i co nami rządzi. Może to jest częściowo wina wszechobecnej technice informacyjnej podanej na tacy o przebaczaniu pt" nic to Baśka,nic to"... To celowe zaplanowane działanie jak na komendę, wychodzi mi bokiem. Są tylko wyliczanki kto kogo..całkowita abolicja praktycznie jak wydymano naród i gospodarkę.I powiem dalej.Nie tylko mnie boli,że znów "Czarzastość" pojawia się do głoszenia starych prawd....Czyli duch" wczorajszy" nas dopada...tu i teraz. Tak....nie przeceniam SN,lecz tutaj można dychnąć świeższym powietrzem...a łomot na PiS to rekonkwista w zastąpstwie innej alternatywy.Nową ewentualnie właśnie nam serwują. Oglądałam to przedstawienie...

zaloguj się by móc komentować

BTWSelena @BTWSelena 7 grudnia 2019 15:46
7 grudnia 2019 15:47

Przepraszam to -do @ stanisław orda

zaloguj się by móc komentować


klon @smieciu 7 grudnia 2019 11:09
7 grudnia 2019 17:51

Pragnę przeprosić za błąd w moim wcześniejszym komentarzu. Pośpiech  + komórka, co oczywiście nie zwalnia mnie z odpowiedzialności za błąd. Zdanie, które chciałem umieścić w komentarzu powinno brzmieć:
>>>A że rozwija się PAN emocjonalnie przy omawianiu PiSu, to już nie moja wina.<<<    Zatem, Przepraszam.

 Jeszcze słów kilka do obecnego Pana komentarza napiszę.
„I też przepychanki słowne taka jak ta nieco wyżej. Naprawdę nie rozumiem co jest złego w posiadaniu wewnętrznego wstrętu do PiSu.”
Wewnętrzna brzydota i złe emocje niszczą osobowość. Tak mówią psychologowie i psychiatrzy. Ale Pana to chyba nie wzrusza, prawda?
„Czy ktoś zadaje sobie pytanie skąd on się bierze?”
Spróbuję: ma Pan „pod górkę” i jest rozgoryczony. Zgadłem?
„Jak można prowadzić dyskusję z ludźmi, którzy odrzucą, jako nieistotny, każdy fakt, który nie pasuje do ich postrzegania świata?”
Rzeczowo i kulturalnie, lub sobie odpuścić zamiast obrażać?
A jedyne co jest to moje „uprzedzenie” do PiS.”
W moim przypadku, nie broniłem PiS,’u lecz /trochę górnolotnie pewnie zabrzmi/ godności ludzi, których obrażał Pan nie znając ich. Potwierdził Pan moje spostrzeżenia swoimi słowami w komentarzu: „(…)pluję na całą klasę polityczną i polityków”. I troszkę osób, do których kieruje Pan swoje słowa? Bo w publicznej domenie będąc kieruje je Pan do każdego, kto zagląda na SN.
 „Jak człowiek ma zachować spokój wobec tych absurdów?”
Współodczuwanie i tzw. dobre wychowanie / nie mylić z poprawnością polityczną/.
„Dla mnie to jest jakiś kosmos, odlot. Coś co pokazuje że ludzie żyją w różnych rzeczywistościach.”
Oooo, tu się z Panem zgadzam.

 Podsumuję krótko. Zgadzam się z @stanisław-orda, że został Pan „oddelegowany na odcinek”. Osoba inteligentna, za jaką Pana uważam, nie „rzucałaby łajnem w wentylator”/ Pana komentarz z 6 grudnia 2019 14:37/ sama z siebie. No, chyba, że ma problemy z emocjami, o których wcześniej wspominałem.

 Z mojej strony to będzie KONIEC.

zaloguj się by móc komentować

qwerty @smieciu 7 grudnia 2019 11:09
8 grudnia 2019 09:52

Zrób to bum to popatrzmy 

zaloguj się by móc komentować

genezy @smieciu 7 grudnia 2019 11:09
9 grudnia 2019 01:34

Oni, pisowcy, dla 5 stów zrobią i uwierzą dokładnie we wszystko- jak zobaczą pięć świerzutkich stówek stają się bezwolni- nikt im nigdy nie dał 5-ciu stówek. To nic że za chwilę oddadzą wszystko i ten swój mitycznie nieoddawalny guzik też- ale jest 5 stówek. Ciekawe jak by to było jakby wciąż był wypasał na tym blogowisku pisowski partyjniak. Dramat.

zaloguj się by móc komentować

zaloguj się by móc komentować