-

smieciu

Może przejdźmy do konkretów, wniosków...

To miejsce, szkołanawigatorów ma szczególną przypadłość. Która dla mnie jest dość męcząca. Otóż ludzie strasznie lubią tutaj dłubać w różnych szczegółach, rozdzielać wszystko na części. Każdą wypowiedź, zdarzenie. Z jednej strony jest to ok gdyż pojawia się masa interesujących informacji. Z drugiej jednak jest to chyba trochę paranoiczne kiedy nagle się okazuje że wszyscy są jakoś umoczeni np. Gmyz, Braun, wszyscy bo gdzieś tam ktoś wygrzebał jakiś szczegół. Ale najbardziej mnie męczy ten trzeci aspekt: Skoro wszyscy są umoczeni, skoro cała ta oficjalna narracja jest fałszywa to po co się tym jeszcze zajmować? :)

Czy nie czas na jakieś podsumowanie? Czy naprawdę jest sens po raz tysięczny pisać (i czytać) jak to ktoś tam w TV miał ciotkę w Legnicy i jest to podejrzane? Powiem wam że mnie wystarczyło przeczytać dziesięć razy o tych ciotkach, o tym że oni wszyscy z mediów i nie tylko wywodzą się  tej Legnicy i że (co chyba nie dziwne) utrzymują zażyłe kontakty i co chyba logiczne wsadzają kolejne pociotki na stołki.

No więc może ja tu pacnę szybką syntezę. Wnioski jakie dla mnie płyną z lektury szkoły nawigatorów. I nie tylko.

Pierwszy wniosek. ONI (tamci, nie tutejsi :) )wszyscy są umoczeni, stanowią część czegoś co można określić chyba tylko jako System albo jakaś specyficzna rodzina. Wszyscy to znaczy wszyscy. Nie ważne czy przykleja sobie etykietkę PeOwca czy PiSowca czy Narodowca, Korwinowca. No po prostu wszyscy.

Dalszy wniosek. Ich też już musi strasznie męczyć to udawanie kogoś kim nie są. Czemu np. Kurski szef TVP musi udawać że nie jest bratem Kurskiego z Wyborczej? I że pewnie (jak zgaduję) nie wywodzą się z Legnicy?

Skoro ich to męczy i skoro jest to właściwie bez sensu, (bo co właściwie można jeszcze z tego wycisnąć?) to trzeba to zmienić. I dlatego załatwiono Adamowicza.

Dlatego że kolo jakoś odstawał od tego środowiska. Może nie miał ciotki w Legnicy ale chciał robić to co robią ci co mają ciotki stamtąd. Mord miał prosty i jasny przekaz: Tylko ci co mają ciotki oraz wiernie razem wspierają wielką legnicką rodzinę mają prawo do robienia szoł w Polsce.

Ci mniej lub bardziej zżyci z legnicą rodziną szybko podłapali przekaz. Jednak większość tubylczego ludu może mieć na ten temat średnie pojęcie. Stąd kolejna inicjatywa: Mowa Nienawiści. Idea jest prosta: nie możesz nienawidzić Legnickiej Rodziny. Czyli władzy. Czyli wszelkich celebrytów ze świecznika. No po prostu nikogo o kim w TV czy jakimś innym zatwierdzonym medium powiedziano że jest ważny. Że jest autorytetem.

Tak też się składa że na świecie jest wiele podobnych rodzin i one też wpadły na ten sam pomysł. Jakoś go tam nazwali. Lud zna to pod skrótem ACTA2. Ta cała AKTA ma po prostu dbać by ludzie nie pisali źle o rodzinie. Rodzinkach. Systemie. No, o władzy. Jeśli ktoś z takiej rodziny (no ok, choćby przyszywany) zostanie kropnięty to wszyscy mają się modlić.

Przykład w tym wszystkim daje sama rodzina. Idą do kościołów i się modlą. Naprawdę wiele osób się modli. Rodzina też daje przykład że mowa nienawiści jest zła. Np. taki Radek Sikorski kaja się publicznie że on używał mowy nienawiści. Robi to bo (jak zgaduję) inny członek rodziny nijaki Sakiewicz wyraźnie stwierdził że „Jeżeli chce się wygrać z agresją w życiu publicznym, trzeba to robić bez hipokryzji. Najpierw należy się samemu ugryźć w język, potem rozliczać"

Znając życie inni wezmą też wezmą sobie te słowa do serca. Kto wie? Może usłyszymy koncert łajających się PeOwskich serduszek. Potem wzruszeni zaczną się łajać PiSowcy. Np. stwierdzą że Smoleńsk wywoływał niepotrzebnie wzburzenie i trzeba zamknąć ten temat raz na zawsze.

Wreszcie cały lud przystąpi do samokrytyki a dzięki ACTA będzie mieć nawet możliwość wskazywania tych, którzy się przed nią wzdragają. Ostatecznym efektem powinna być ogólna szczęśliwość gdy wszyscy będą pilnować by nie popadać w żaden esktremizm. Nie tylko słowny ale też i myślowy. Politycy będą wzruszeni. Lud będzie dziękować.

:)

 

No i tyle. Do takich wniosków doszedłem i być może komuś spodoba się taka mała synteza jeśli też nie ma często chęci przedzierać się przez ten cały natłok informacji. Pożytecznych ale może za rzadko i za mało jasno jakoś zbieranych do kupy i streszczanych.



tagi:

smieciu
18 stycznia 2019 23:12
74     2414    5 zaloguj sie by polubić

Komentarze:

Maryla-Sztajer @smieciu
18 stycznia 2019 23:18

I jako odpowiedź na moje pytanie  : MY kontra MY ?...wynika ze wypada słowo  ,,kontra,,.

.

 

zaloguj się by móc komentować

szarakomorka @smieciu
18 stycznia 2019 23:28

No to teraz przejdźmy do konkretów...?

To o co chodzi?

zaloguj się by móc komentować

Maryla-Sztajer @smieciu
18 stycznia 2019 23:31

Analitycy przeważnie nie są zdolni do syntezy. 

Takie doświadczenie matematyka niedoszłego. .

Dałam plus. .zajrzę jutro co się  ,,urodziło,, w dyskusji 

.

 

zaloguj się by móc komentować

Maryla-Sztajer @szarakomorka 18 stycznia 2019 23:28
18 stycznia 2019 23:32

Jest od 5 lat blog na NB ...znam teksty...

.

 

zaloguj się by móc komentować

smieciu @smieciu
18 stycznia 2019 23:34

Na początek zrobiłem podsumowanie. Zgadzacie się z nim? Jeśli tak to może ktoś ma jakieś propozycje. Tak jak napisałem. Może czas na jakieś pomysły. Tyle jest pisane o tym co się dzieje. Może ktoś napisze jak by widział jakieś kroki wyprzedzające, jak widzi to co ma nadejść posługując się zgromadzoną tu wiedzą, informacjami.

zaloguj się by móc komentować

stanislaw-orda @smieciu
18 stycznia 2019 23:49

i na koniec zmienią nam  formę powitania z "dzień dobry"  na "jak dobrze"

(copyright Stanisław Lem : "Bajki robotów";  w cyklu: Siedem wypraw Trurla i Klapaucjusza. Wyprawa pierwsza czyli Pułapka Gargancjana)

 

zaloguj się by móc komentować

Szczodrocha33 @smieciu
19 stycznia 2019 01:17

"I dlatego załatwiono Adamowicza.

Dlatego że kolo jakoś odstawał od tego środowiska. Może nie miał ciotki w Legnicy ale chciał robić to co robią ci co mają ciotki stamtąd. Mord miał prosty i jasny przekaz: Tylko ci co mają ciotki oraz wiernie razem wspierają wielką legnicką rodzinę mają prawo do robienia szoł w Polsce."

 

Zanim skomentuje ten zacytowany powyzej fragment panskiej notki, chcialbym sie krotko wypowiedziec na temat samego morderstwa Adamowicza.

Dostajemy strzepki jakichs informacji, poucinane, kiepskiej jakosci krotkie fragmenty filmikow nagranych komorka.

A teraz caly ten jazgot medialny, cieple wspomnienia o prezydencie [bo i takie juz widzialem], wypowiedzi politykow, przestraszony PiS tworzy kolejna fasadowa quasi-instytucje-system w postaci prokuratorow scigajacych mowe nienawisci.

Pokazuje sie policjantow prowadzacych jakiegos skulonego faceta w koszuli z zamazana plama w miejscu twarzy, podajac [dzisiaj w wiadomosciach], ze ten furiat jakoby kombinowal juz wczesnie, po wyjsciu z wiezienia, jak sie dostac do Palacu Prezydenckiego w Warszawie. Chwile potem podali ze jednak zaprzecza temu ochrona Palacu poniewaz materialy z monitoringu nie wskazuja zeby miala miejsce jakas proba przedostania sie do budynku.

To jest typowa gadka-szmatka i bajanie w celu przekonania mas ze to byl samotny furiat-swir, ktory odstawil leki,odwalila mu szajba i zabil.

Prosze zerknac na notke Valsera, ciekawe informacje naturym, ze tak powiem, "technicznej":

http://valser.szkolanawigatorow.pl/czytelny-sygnal

Idealnie wybrane miejsce, czas, otoczenie. Dodajmy jeszcze do tego prosty fakt ze ofiara to prominentny polityk jednej z glownych partii politycznych w Polsce, prezydent duzego miasta, uwiklany w rozne przekrety i udzial w aferach. Tajemnica poliszynela jest przeciez ze Gdansk [a wlasciwie cale Trojmiasto] to takie, jak to ostatnio okreslil trafnie Ziemkiewicz, polskie Palermo.

To bylo moim zdaniem morderstwo na zlecenie. Dokladnie zaplanowana i fachowo wykonana publiczna egzekucja.

Przez czlowieka ktory dobrze zna ten "fach" i odbyl solidny profesjonalny trening.

Jezeli rzeczywiscie tak bylo jak pan pisze, ze on jakos odstawal od tego srodowiska i dlatego go zabito, to rodzi sie proste pytanie: dlaczego wobec tego to srodowisko go tak dlugo tolerowalo i wrecz wspieralo?

Przeciez byl to czlowiek ktory rzadzil [no przynajmniej oficjalnie, bo kto naprawde tam rzadzi to Bog raczy wiedziec] Gdanskiem przez 20 lat. Wczesniej, zwykly chlopaczyna targajacy jakies plakaty NZS i rozdajacy moze ulotki, zostaje prorektorem UG d/s studenckich. Kuriozum. W wieku 25 lat stanowisko prorektora?

I zaraz potem start w Radzie Miejskiej. Blyskotliwa kariera.

Wg mnie on mial po prostu bardzo mocne zamocowanie przez te wszystkie lata. Moze komus sie narazil, moze za duzo wiedzial? A moze to byla jasna i klarowna wiadomosc-ostrzezenie dla innych politykow, nie tylko z PO?

A moze to nie kwestia samej przynaleznosci, tylko kwestia terytorium. Gdansk, Niemcy?

 

 

 

zaloguj się by móc komentować

Szczodrocha33 @smieciu 18 stycznia 2019 23:34
19 stycznia 2019 01:18

Kroki wyprzedzajace? Chyba sie nie da.

Obserwujmy i czekajmy.

zaloguj się by móc komentować

Maryla-Sztajer @smieciu
19 stycznia 2019 06:22

http://iakg.pl/portfolio-items/krzywa-gaussa-zastosowanie-w-hr/

Tutaj jest odpowiedź na pytanie o wyniki szkoleń, pewnie i na SN.

.

 

zaloguj się by móc komentować

valser @smieciu
19 stycznia 2019 08:07

Wyciaganie wnioskow jest przedwczesne i pochopne, a to dlatego, ze konkretow nie ma zadnych.

zaloguj się by móc komentować

bendix @valser 19 stycznia 2019 08:07
19 stycznia 2019 08:15

Nie ma danych wejściowych to nie ma wniosków.

zaloguj się by móc komentować

JK @stanislaw-orda 18 stycznia 2019 23:49
19 stycznia 2019 09:00

Mnie te szczegółowe analizy trochę już nudzą, ale chyba nie taka rola tego miejsca. Jeśli poprzestaniemy na analizowaniu powiązań rodzinnych to rzeczywiście po prostu zgłupiejemy.

Tu rozpoczyna się różne tematy a kontynuację i pogłębienie mają one w publikacjach i książkach. Numer ukraiński jest dla mnie bardzo odkrywczy. Oczywiście nie tylko ta publikacja, ale teraz ją czytam.

Tak traktuję tę stronę. Sam nie mam czasu by śledzić co interesującego i gdzie można przeczytać. Świata tą stroną nie naprawimy, ale może jakieś dobro się z tego urodzi.

Nie chcę składać laurki, ale tu - na stronie i w publikacjach jest przynajmniej coś co daje złapać szerszy oddech i nie zgnuśnieć, przynajmniej myślowo.

zaloguj się by móc komentować

bendix @JK 19 stycznia 2019 09:00
19 stycznia 2019 09:13

To było ta szczętnie ukrywane przez tyle lat że się przelało. I teraz dobrze wiedzieć kto jest kim, więc bym nie przesadzał z tym zgłupieniem.

U mnie to cały czas wywołuje zdumienie.

zaloguj się by móc komentować

gabriel-maciejewski @smieciu
19 stycznia 2019 09:24

Śmieciu, bo chyba mogę tak do ciebie mówić, są inne miejsca, gdzie nikt nie dzieli włosa na czworo, nie ma żadnego przymusu uczestniczenia w tutejszych dyskusjach

zaloguj się by móc komentować

qwerty @smieciu 18 stycznia 2019 23:34
19 stycznia 2019 09:26

to jest bardzo słaba analiza, i jako podsumowanie nie oddaje ani zawartości SN ani intencji autorów [komentarzy, blogow, ...]; ad meritum: propozycje czego i jakie mają te propozycje miec cele [ntelektualne i wykonawcze]?  z tego 'odsumowania' widać pewnego rodzaju fobie przy selekcji informacji, a coz ta Legnica komukolwiek zrobiła? że armia radz. tam stacjonowala? ta armia tez stacjonowala w Bornym Sulinowie i tam byłem, czerwonoarmistow widziałem, ich żandarmi mnie 'złapali' no i co z tego wynika? narracje oszołomów wszelkiej maści kończą się zawsze patologią" a to Żydzi, a to agenci, a to Legnica, .... i tak bez konca; a nazwanie i wskazanie istotnych problemów w świecie nas otaczającym - to nie o to chodzi, nieprawdaż? Chcesz kroków wyprzedzających? a co lub kogo chciałbyś wyprzedzać? komornika, policjanta, sędziego, prokuratora, inspektora skarbowego, ... a może tego no jak mu tam o Putina?

zaloguj się by móc komentować


bendix @Grzeralts 19 stycznia 2019 09:27
19 stycznia 2019 09:33

Szympans osiągnął takie same wyniki w grze na giełdzie jak analitycy ;-) W punkt.

zaloguj się by móc komentować

gorylisko @smieciu
19 stycznia 2019 10:37

ktoś z koleżeństwa rzucił hasło "terytorium" może tu jest klucz ? chodzi o to, że adamowicz wykonywał ruchy w kierunku hajlhitlerów, a to granice wolnego (he,he) miasta Gdańska a to zakaz manifestacji na stulecie... a to tramwaje imienia szkopskiego etc. czy przypadkiem jakaś strona nie chciała w ten sposób dać znać, że szkopy w Gdańsku nie macie czego szukać ? to jeden punkt...dwa politycy kopane zbierzcie sie do kupy i pracujcie razem bo jak nie to kęsim, kęsim... może to USA postanowało stanowczo tym ruchem wyjaśnić sytuacje i pokazać, że oni tu rządzą... jak kaczyński ze schetyną zaczna się godzić... to chyba będzie to o czym piszę... jak ktos będzie podskakiwał to go jakiś wypadek spotka... i może politycy w Polsce dostali sygnał... typu "koniec pierdoł, zacznijcie budować cpl i infrastrukturę bo narada wojenna w lutym..." zaplecze ma być spokojne...jeżeli tak było to USA mają nie byle jakiego gracza w swoim zespole...może stąd nerwowe ruchy w rosji, Iranie i Izraelu... historia zna takie wypadki, że w polityce/wojnie wykonuje się posunięcia okrutne, brutalne ale skuteczne bie na 100% ale na 1000% np. pewien cesarz bizantyjski kazał oślepić wszystkich jeńców co setnemu zostawiając jedno oko aby stkę mógł zaprowadzić do domu...ruch straszliwie okrutny ale dał Bizancjum spokój na wiele lat

zaloguj się by móc komentować

stanislaw-orda @JK 19 stycznia 2019 09:00
19 stycznia 2019 10:55

poprzednim swoim wtrętem odniosłem się do końcowego wniosku notki:

"Wreszcie cały lud przystąpi do samokrytyki a dzięki ACTA będzie mieć nawet możliwość wskazywania tych, którzy się przed nią wzdragają. Ostatecznym efektem powinna być ogólna szczęśliwość gdy wszyscy będą pilnować by nie popadać w żaden esktremizm. Nie tylko słowny ale też i myślowy. Politycy będą wzruszeni. Lud będzie dziękować."

zaloguj się by móc komentować

smieciu @gabriel-maciejewski 19 stycznia 2019 09:24
19 stycznia 2019 12:22

Ależ ja się dowiedziałem tu naprawdę wielu ciekawych informacji.

Ale bądźmy szczerzy, niech tutejsi czytelnicy się wypowiedzą uczciwie, lubicie to przedzieranie się przez te setki komentarzy, z których tak naprawdę tylko część wnosi fajne dane? To nie jest łatwe, to trzeba lubić i mieć czas. Dodatkowym utrudnieniem jest specyficzna hermetyczność wypowiedzi. Często są jakieś aluzje do rzeczy, których jeśli ktoś tu regularnie nie zagląda to zwyczajnie nie zrozumie. Brakuje właśnie jakiejś syntezy chyba. Wydaje mi się że takie spojrzenie z zewnątrz jest istotne. Bo chyba o to chodzi by przyciągać tu ludzi, chyba nie o to chodzi by powstało kółko wzajemnej adoracji. Gdzie jeśli ktoś czegoś nie rozumie albo może za bardzo ufa Braunowi to już może nie powinien mieć tu wstępu? Powstaje dość wysoki próg wejścia, który może odrzucać.

Ale tak jak napisałem najbardziej chyba brak jakiś podsumowań. Co z tego że tutaj jakaś postać z II RP jest rozpracowna z najdrobniejszymi szczegółami. Mi brakuje jakiegoś podsumowania II RP. Ja wiem że można popaść w jakieś uproszczenia ale przecież nie popadniemy w kłamstwa skoro to miejsce stworzyło tak ogromną bazę wiedzy. Jak to było w końcu z tą II RP? Kim był sanacyjny zarząd? Bandą błaznów, dorobkiewiczów skrzyżowanych z agentami ze stojącym na czele Nikodemem Dyzmą alias Józef Piłsudski?

Jeśli ktoś, tak jak ja, traktuje historię bardziej jako fundament do zrozumienia teraźniejszości zgodnie z „Who controls the past controls the future. Who controls the present controls the past” i niekoniecznie interesuje go jakie nazwiska miały kochanki danego kolesia albo inne poboczne postacie. Przecież ja nie muszę znać tych detali z każdego okresu historii. Mnie przykładowo interesuje historia starożytna z okresu przed hellenistycznego i mógłbym wam podać takie szczegóły, które i tak nikogo nie zainteresują za to naprawdę bardzo ciekawe są wynikające z nich bardziej ogólne dane. Dlatego też taką poczytnością cieszy się Stalagmit chociaż z kolei można odnieść wrażenie że wiele rzeczy tam umyka, jak np. w przypadku tych srebrnych dirchem ;)

 

No więc wracając do sedna sprawy. Adamowicz.

Skoro już zostały jak sądzę ustalone pewne rzeczy. To ruszmy dalej. Przykładowo możemy być pewni że było to zlecone zabójstwo. Valser podał jedne detale ale też były inne. Kolo, który właśnie wyszedł z więznia po prostu za dużo wiedział i był zbyt dobrze przygotowany by był to przypadek. I choć można dłubać w tym dalej, zastanawiać się czy np. były tam inne osoby, które dźgały, przytaczać kolejne relacje czy wersje to nie wniesie już wiele. Wiemy już że było to dobrze zorganizowane zabójstwo.

Ok. Ale i to blednie wobec tego wszystkiego co się rozpętało potem. Właściwie to nawet kto i dlaczego zabił przestaje być ważne. Bo dużo bardziej niesamowitym zjawiskiem jest jak PiS nagle przyłącza się kreacji nowego świętego. Niesamowite jest że w ogóle ktoś postanowił z Adamowicza zrobić świętego. Przecież ten człowiek miał ogólnie znaną reputację. Dla mnie to jest Orwell. I to jest dla mnie konkret i wniosek.

Robienie Orwella na żywym organizmie. Kiedy kompletnie absurdalny pomysł zostaje podchwycony przez wszystkie nasze „elity” łącznie z samym KK. Ok, ja tam nie znam wewnętrznych procesów działających w naszym Kościele ale ja widać część wierchuszki też bierze w tym udział. Ta szopka jest dużo bardziej niesamowita niż same zabójstwo.

Tak jakby ktoś zaplanował jakieś wielkie widowisko. Najpierw sceniczne morderstwo a teraz dalsze akty sztuki już w dużo większej skali. Przy czym wszyscy biorą lub MAJĄ brać w tym udział. Ten rozmach jest na tyle niesamowity, jak dla mnie, że chyba potrzebujemy niestandardowych wytłumaczeń. Z których Orwellowska mowa nienawiści i ACTA, rzeczy które właśnie stają rzeczywistością wydają się być najlepszym wytłumaczeniem i wnioskiem.

A to, jeśli ktoś zamierza wziąć serio, prowadzi nas do kolejnych nieciekawych myśli. Dla mnie jedną z nich jest że naprawdę dobrze podjąć jakąś próbę syntezy zgromadzonej tu wiedzy bo potem będzie za późno, nie mówiąc o tym że ta synteza mogłaby się okazać pomocna nam w nadchodzącej przyszłości. Myślę że sam wkrótce napiszę taki prosty tekst.

 

 

 

zaloguj się by móc komentować

stanislaw-orda @smieciu 19 stycznia 2019 12:22
19 stycznia 2019 12:51

Taka forma ma ukryć treść, po to aby o treści nie "wypadało"  rozmawiać publicznie.

PS

Czego Ty oczekujesz? Chcesz, żeby ktoś za Ciebie wyciągał wnioski i podsumowywał, co, o czym i jak masz myśleć?
Ale "Szkoła Nawigatorów" to nie stacja TVN 24, w której serwują  wciąż  jedno i to samo danie spreparowane w propagandowej kuchni,  bez względu na okoliczności.

 

zaloguj się by móc komentować

Wolfram @smieciu 19 stycznia 2019 12:22
19 stycznia 2019 12:55

Przykładowo możemy być pewni że było to zlecone zabójstwo.

Tego nie możemy być pewni, to tylko prawdopodobna hipoteza (przypuszczenie). Pewność wynika z wiedzy - a ta jest ograniczona. 

Pewne jest i to w 100% - iż niezależnie od tego, kto był sprawcą czy inspiratorem/zleceniodawcą - nasi wrogowie/preciwnicy/ eksploatatorzy, aspirujący czy faktycznie sprawujący władzę (pełną lub częściową) na naszym obszarze - będą usiłowali wykorzystać fakt spektakularnej zbrodni - na swoją korzyść. To jest pewne. Kto to jest konkretnie - to kwestia ocen i interpretacji poparta dowodami z przeszłości.

zaloguj się by móc komentować

smieciu @stanislaw-orda 19 stycznia 2019 12:51
19 stycznia 2019 12:58

Dobra sam będę wyciągać wnioski :)

Po prostu fajnie byłoby podyskutować trochę do przodu, przyszłościowo a nie historycznie ;)

Co do ukrywania treści to oby nie pozostała zbyt ukryta.

A jeśli może czyta to parasolnikow to mam pytanie do niego czy nie ma gdzieś jakiegoś skompresowanego pliku z zawarością całego portalu, takiej kopii zapasowej. Ściągnąłbym...

zaloguj się by móc komentować

qwerty @smieciu 19 stycznia 2019 12:22
19 stycznia 2019 12:59

wiedza na tym portalu jest wiedza interdyscyplinarną [od fizyki poczynając], istota obecnych wydarzen tzw. politycznych nie nierze nikogao ponad posiadane doświdczenie oraz poziom wiedzy o Polsce i swiecie współczesnym, a kogo ten Braun jeszcze bawi? co on może i co z jego funkcjonowania wynika? sny o pierdołach i tyle [mennica, strzelnica,... ] faktem jest,  że kilka jego projektow jest wartosciowych ale to bez znaczenia, bowiem nia ma dalszych ciągow ani podsumowań efektów, a jak przyszłość wg Ciebie nadchodzi? i czego Ty sie boisz i czy masz coś do stracenia jak toto przyjdzie w tej przyszłości? dziś nic do Twych drzwi jeszcze nie zastukało? II RP ma też swoje osiągnięcia, które obecnie sa zapomniane lub likwidowane w funkcjonowaniu Państwa [rozumiane z dużej litery], przykład: "... stanowisko zostało wyrażone przez Sąd Najwyższy, który w swoim postanowieniu orzekł, iż "Oszukańcze działanie sprawcy polega na tym, że jego zamiarem jest skłonienie sądu do rozporządzenia cudzym mieniem, u podłoża którego leży błędne wyobrażenie o rzeczywistości wywołane dowodami przedstawionymi przez sprawcę.   [wyrok Sądu Najwyższego z 13 czerwca 1933 roku, Zbiór Orzeczeń Izby Karnej Sądu Najwyższego z 1933 roku, zeszyt 8, poz. 162]." - wiedza jest wszędzie tylko trzeba jej szukać i wiedzieć jakie ma zastosowania

zaloguj się by móc komentować

smieciu @Wolfram 19 stycznia 2019 12:55
19 stycznia 2019 13:02

Nie no Wolfram. Tu nie ma miejsca na wątpliwości.

Myślisz że oni tak z dnia na dzień wpadli na pomysł że można to wykorzystać w kampani promującej karanie za mowę nienawiści a Brudziński zachwycony podchwycił ten pomysł?

Ktoś tu pisał o WP, jak to tam już tego samego dnia ukazło się bodajże 10 artykułów o Adamowiczu. A teraz gdy włączysz TV... No po prostu rodzi się nowy święty.

zaloguj się by móc komentować

smieciu @qwerty 19 stycznia 2019 12:59
19 stycznia 2019 13:06

a jak przyszłość wg Ciebie nadchodzi? i czego Ty sie boisz i czy masz coś do stracenia jak toto przyjdzie w tej przyszłości?

To jest właśnie temat do dyskusji. Uważacie że nie ma się czego bać? Nie widzicie niczego na horyzoncie?

Ja boję się tak na początek cenzury i odcięcia od informacji.

zaloguj się by móc komentować

stanislaw-orda @smieciu 19 stycznia 2019 13:02
19 stycznia 2019 13:10

ONI mają nadzieję "przelicytować" innego śp. Prezydenta.

I pomnik też postawią muy większy, i mysz nie pisnie z protestem  odnośnie miejsca takiego pomnika.

zaloguj się by móc komentować

Wolfram @smieciu 19 stycznia 2019 12:22
19 stycznia 2019 13:12

(...) lubicie to przedzieranie się przez te setki komentarzy, z których tak naprawdę tylko część wnosi fajne dane? To nie jest łatwe, to trzeba lubić i mieć czas. Dodatkowym utrudnieniem jest specyficzna hermetyczność wypowiedzi. Często są jakieś aluzje do rzeczy, których jeśli ktoś tu regularnie nie zagląda to zwyczajnie nie zrozumie. Brakuje właśnie jakiejś syntezy chyba.

Mam wrażenie, iż nie oczekujesz syntezy, a stanowiska "biura politycznego" w postaci komunikatu do wierzenia, tzn. "teorii wszystkiego" - w rodzaju krótkiej treści, że za wszystkim stoją jakieś ciemne siły czy centrum decyzyjne, tzn. na każdy problem odpowiedzią jest słowo klucz.

zaloguj się by móc komentować

qwerty @smieciu 19 stycznia 2019 13:06
19 stycznia 2019 13:13

cenzura domu ci nie zlicytuje a informacje w sposoby przebiegłe posiądziesz; to jest iluzja zagrożenia; a czym ci piszący co sie boją cenzury zagrażają i komu? opowieściami o przeszłości, cytatami,..?

zaloguj się by móc komentować

qwerty @stanislaw-orda 19 stycznia 2019 13:10
19 stycznia 2019 13:14

tak, to widac podjęcie proby przlicytowania i przysłonięcia zdarzeń z 2010r.; window by window

zaloguj się by móc komentować

qwerty @smieciu 19 stycznia 2019 13:06
19 stycznia 2019 13:16

a od informacji z którego ośrodka dystrybuowania tejże? rynek podawania informacji np. dot. bieżących wydarzeń jest oznaczony, informacja to nie hipoteza i to bez dowodu

zaloguj się by móc komentować

Maryla-Sztajer @smieciu 19 stycznia 2019 12:22
19 stycznia 2019 13:17

Podejrzewam ze przynajmniej kilka osób tutaj ma taką syntezę.  Każdy trochę inaczej rozłożył akcenty. Bo wiedza jest filtrowana przez subiektywne doświadczenie osób i rodzin. 

Natomiast to prawda że miejsce jest ekskluzywne z racji naszej tu długiej obecności. .

Nowy musi trochę taktu i cierpliwości wykazać. .choć ja np nie mam złego wykluczajacego podejścia. ..nawet trolle mnie czasem bawią 

.

 

zaloguj się by móc komentować

smieciu @Wolfram 19 stycznia 2019 13:12
19 stycznia 2019 13:18

Jednak oczekuję syntezy :)

Co do ciemnych sił i decyzyjnego centrum to takie właśnie odniosłem wrażenie czytając te wszystkie informacje odnośnie II RP. Znajdowało się w Londynie i decydowało jaka formacja w Polsce zwycięży.

Wygląda prosto...

Choć oczywiście jest to poparte tymi wszystkimi znajdującymi się tutaj informacjami. W sumie... może faktycznie niepotrzebnie żądam tej syntezy skoro rzecz jest jasna jak słońce :) Ech muszę napisać tekst na ten temat...

zaloguj się by móc komentować

olekfara @smieciu
19 stycznia 2019 15:53

Kiedyś częstym używanem słowem była nomenklatura. Z definicji wykaz stanowisk kierowniczych w państwie, których obsadzenie wymagało zgody partii. Ostatnio te słowo pojawia się rzadko, a szkoda bo wiele wyjaśnia w jaki sposób funkcjonuje władza . Za komuny było pojmowane swoiście, na czele urzędów, zakładów przemysłowych, banków stali ludzie, których jedynym zadaniem było, żeby nie było odchylenia od linii partii. Często i gęsto, to byli zwykli gamonie. No to trzeba się zapytać, dlaczego to jakimś cudem funkcjonowało, ano prosto. Zastępcami byli ludzie fachowi i to oni utrzymywali w zasadzie system, będąc w duszy jemu przeciwnym. Myślę, że do tej pory nic się nie zmieniło (rekordowe liczby wiceministrów), doszła wyższa szkoła jazdy w korporacjach, gdzie tylko zastępcy nabierają wiedzy i doświadczenia, to natychmiast ich się zwalnia. I na tym ostatnim przykładzie można podać sposób, jak temu zaradzić. Nie czekać, aż zwolnią, tylko samemu się zwalniać w tym momencie, gdy jesteś jeszcze niezbędny i wtedy stawiać warunki. Zwalniać się też wtedy, gdy praca, którą wykonujesz, zmusza cię do łamania własnego sumienia.  Tak zrobił Coryllus, i myślę że na tym wygrał. Czy system wtedy padnie, pewnie tak po przekroczeniu masy krytycznej.

To tyle na temat wyboru mniejszego zła Przemsy, czy pospolitego ruszenia Śmieciu (czy taki nick się odmienia?), sposobów będących zwykłą  utopią.

zaloguj się by móc komentować

smieciu @smieciu
19 stycznia 2019 16:02

Ale ja nie nawołuję do pospolitego ruszenia. Owszem ale w pewnym sensie. Ja nawołuję by się przygotować na ostatnią okazję, która może się pojawić. Odnośnie zaś metody Coryllusa to jest ona dobra, jest drobną cząstką tego czym my wszyscy powinniśmy się zająć. Czymś dość oczywistym. Czyli budowie oddolnej sieci, oddolnej wspólnoty ludzi. Anarchistycznej właśnie bo przecież Coryllus nie jest żadnym władcą ani niczego ci nie narzuca. Podoba ci się? To wstępujesz. Nie to nie. Tak powinniśmy działać nie tylko pod względem dystrybucji książek czy wiedzy. Ale pod względem wszystkiego. Rodzice powinni się łaczyć by tworzyć niezależne od państwa szkoły dla swoich dzieci. Przedsiębiorcy powinni tworzyć niezależny od państwa rynek zbytu (przesrane). To jest właśnie to co powinniśmy robić teraz, by kiedy coś pacnie to mieć na kim się oprzeć, mieć ludzi, ktorym się ufa, mieć jakiś fundament, środki by wtedy kiedy ramię wagi będzie się wahać, mieć szansę i możliwość przechylenia jej, tych wszyskich mas, na naszą stronę.

zaloguj się by móc komentować

stanislaw-orda @olekfara 19 stycznia 2019 15:53
19 stycznia 2019 16:12

ten nick to chyba:  s. mieciu (czyli mietek s.) pisane jako smieciu

zaloguj się by móc komentować

smieciu @stanislaw-orda 19 stycznia 2019 16:12
19 stycznia 2019 16:54

Nie :D Po prostu czasem w różnych okolicznościach zdarzają problemy z polskimi literkami....

zaloguj się by móc komentować

onyx @smieciu 19 stycznia 2019 16:02
19 stycznia 2019 17:56

"Dlatego że kolo jakoś odstawał od tego środowiska. Może nie miał ciotki w Legnicy ale chciał robić to co robią ci co mają ciotki stamtąd. Mord miał prosty i jasny przekaz: Tylko ci co mają ciotki oraz wiernie razem wspierają wielką legnicką rodzinę mają prawo do robienia szoł w Polsce. "

Jest zupełnie odwrotnie, to był bardzo ważny i umocowany człowiek. My tu rozróżniamy system nasz wewnętrzny i System zewnętrzny, wpływy jednego i drugiego się przenikają. Np. Smoleńska nie byłby w stanie sprokurować ten wewnętrzny sam z siebie.

To, że siedzimy tu i wspieramy Klinikę Języka a nie Empik o czymś świadczy. To o czym mówisz było robione jak Polacy mieli własność, teraz mamy głównie etaty i brak czasu. Życie się toczy. Nie śpimy. Gadasz o budowaniu szkół a na LUL nie można zebrać setki ludzi bo co? Bo nikomu się nie chce jechać? Pomyśl nad tym jak to wygląda od tej strony.

zaloguj się by móc komentować

Maryla-Sztajer @smieciu
19 stycznia 2019 18:06

26 stycznia  tzw żółte kamizelki  spotykają się w miasteczku Commercy ...chcą tworzyć państwo od dołu. 

.

 

zaloguj się by móc komentować

smieciu @smieciu
19 stycznia 2019 18:20

Nie rozumiem was. Najpierw się pytacie co tu zrobić ale czy wam w ogóle zależy na odpowiedzi? Gdy czytam te wasze narzekania, krytykę to wychodzi na to że nic nie należy robić. Po co właściwie o tym myśleć?

Naprawdę nie lepiej spróbować nawet bez wiary w powodzenie? Przynajmniej człowiek ma jakąś satysfakcję, że nie siedział bezczynnie.

Nie też rozumiem krytyki tego o czym piszę. Myślałem że ta cała historia, najlepiej najświeższa nauczyły każdego że nie można polegać na dużych organizacjach. Jak np. Solidarnośc czy partie polityczne a nawet Kościół Katolicki! Te są w pierwszej kolejności celem SYSTEMU. Władzy, Układu. To może mieć różne nazwy ale System jest najlepszy gdyż to działa tak samo w każdym kraju niezależnie od lokalnych uwarunkowań. Te duże organizacje, im większe im bardziej ideowe tym większemu atakowi agentury podlegają.

Co się właśnie dzisiaj rozgrywa na naszych oczach? Jakiś rytuał gdzie oni wszyscy (PiS i KK) w świetle kamer właśnie sprzedają swoje dusze. Jak inaczej nazwać ten spektakl? Jak można to zrobić dosadniej? Nie rozumiem że ludzie to widzą, podobno wierzący, i nie widzą tej całej perwersji, tej całej hańby, gówna wykraczającego poza te wszelkie polityczne bzdury. Nie widzą na co się zanosi.

To jest realne a jedyną metodą obrony jesteśmy my. My tu na dole. Łączmy się, organizujmy i nie troszczmy się o żadne wytyczne. Na tym polega piękno anarchii. Robisz to co ty uważasz za słuszne. Robisz to w co wierzysz. Nie musisz na nic czekać. Żaden sygnał cokolwiek.

Ja na te żółte koszulki niestety pojechać nie mogę. Ale może ktoś by się wybrał. Ocenił na ile to autentyczne. To są naprawdę istotne rzeczy.

zaloguj się by móc komentować

valser @smieciu 19 stycznia 2019 18:20
19 stycznia 2019 19:42

Zachecam. Mozesz pojsc pobiegac w ramach walki z bezczennoscia. Ja sie w tym czasie okopie i bede czekal.

zaloguj się by móc komentować


Maryla-Sztajer @smieciu 19 stycznia 2019 18:20
19 stycznia 2019 19:51

.....wy faceci,  jak powstańcy styczniowi. ..

...a my jak z obrazów Grottgera 

.

 

zaloguj się by móc komentować

smieciu @smieciu
19 stycznia 2019 19:57

Jacy wy jesteście żałośni. Masakra.

Zapytam się znów. Skoro wam się nic nie podoba to po co w ogóle tu przychodzicie dyskutujecie? Czy w ogóle jesteście zdolni do czegoś konstruktywnego? Czy was po prostu was jara takie jałowe tłuczenie ciągle tego samego, co już się wszystkim znudziło?

Ale nie. Wiem co was boli. Boli was że ktoś jest ponad ten nędzny, mały światek który sobie zbudowaliście a w który już mało kogo obchodzi.

zaloguj się by móc komentować

smieciu @przemsa 19 stycznia 2019 20:01
19 stycznia 2019 20:11

To miło.

Po się więc się czepiasz? Naprawdę nie potrafisz sobie wyobrazić że ludzie coś robią, bo nie widzą innej drogi, ale nie wierzą w powodzenie?

Po co to? Naprawdę mnie to męczy. Męczy mnie gdy jak zwykle spotykam się z takimi samymi tekstami.

Ile ja przykładowo czasu spędziłem w sieci na tłumaczeniu że Smoleńsk był zamachem. I co. Bez przerwy przychodzili tacy jak ty. Bez przerwy się czepiali o słówka, literówki i każdą gównianą bzdetę. Ale prawie nigdy nie potrafili się odnieść rzeczowo. To mnie męczy, zawsze mam nadzieję że będzie inaczej.

Haha, robię to choć nie powinienem wierzyć w powodzenie...

I nie wierzę. Ale robię bo to akurat mimo wszysko wychodzi mi najlepiej.

zaloguj się by móc komentować

smieciu @smieciu
19 stycznia 2019 20:18

Napisałem. Nie widzę innej drogi. Ok ty wierzysz w PiS. Masz swoją drogę. A inni? Czemu nie powiedzą jak oni to widzą. Skoro nie zgadzają się ze mną albo z tobą to niech choć napiszą dlaczego nie. Niech zasugerują coś lepszego.

zaloguj się by móc komentować

smieciu @smieciu
19 stycznia 2019 20:38

Tak sobie myślę o tym PiSie w obecnym kontekście. I widzę że być może mają jedną szansę. Wkrótce się dowiemy.

Sprawa wydaje się prosta. Trudno się nie zgodzić że zostali upokorzeni i że przyjęli warunki, które im narzucono. Ok. To było bardzo nieprzyjemne ale daje im być może jakieś pole manewru. Dla mnie sprawa jest jednoznaczna. Albo sprawią że cała ta mowa nienawiści, działania prokuratorów będą takim picem albo oznacza że jednak się sprzedali.

Jeśli ograniczą się do chwytania młodych chłopaków i wlepiania ostrzeżeń za mowę nienawiści, które mogą być fajną pamiątką i powodem do dumy to być może ok. To być może wszystko co da się zrobić choć jest to chodzenie po naprawdę bardzo cienkiej i napiętej lince. No ale ok, jestem w stanie to zrozumieć gdyż wiem że siły, które tym sterują są naprawdę poważne.

Według mnie ostatecznym testem i odpowiedzą będzie ACTA. Dzisiaj na chwilę zerknąłem na Wiadomości TVP i znów było o tym jak ta ACTA jest zła (choć ludzie jakoś mniej się buntują niż za Tuska). Było też że jest szansa że ACTA nie zostanie przepchnięta.

Dobrze. Jeśli nie zostanie przepchnięta, jeśli PiS nie zostanie znów upokarzająco zmuszony do jej ratyfikacji to uznam że PiS się do czegoś przydaje.

Jeśli jednak to przepchną to nie będzie już odwrotu. To zbyt poważne narzędzie, zbyt poważna sprawa żeby traktować to na zasadzie „Musieli ale nic z tego nie będzie”. Bo będzie. Zawsze jakaś „fundancja” będzie mogła uznać że jakiś portal przegina i nadaje się do zamknięcia i PiS po prostu będzie już całkiem bezwolny.

Podsumowając. Jeśli nie będzie ACTY to mogę uznać że PiS jest tym mniejszym złem, które daje nam jeszcze kolejną chwilę oddechu. Tego wszystkiego dowiemy się już wkrótce. Ostateczny termin to bodajże marzec.

zaloguj się by móc komentować

Maryla-Sztajer @smieciu
19 stycznia 2019 20:42

Rzecz w tym ze wszyscy widzą rzecz najbardziej widowiskową,  czyli pracę Gabriela. Bo jest publiczna. Bo tutaj u Niego gościmy. 

Wielu ma większy czy mniejszy zakres swój własny.  Nie do publikowania w necie. 

Natomiast jestem absolutnie pewna, że gdy przyjdzie czas innego działania, ludzie tutejsi sami zobaczą w jaki sposób się włączyć. W miarę własnych kompetencji i sił. .

Życie raczej nas zaskakuje i po prostu trzeba być gotowym, wytrenowanym by błyskawicznie dostrzec. ..to i to robię. 

.

Zawsze tak miałam i nie widzę powodu by miało być inaczej u kolegów 

.

 

zaloguj się by móc komentować

onyx @smieciu 19 stycznia 2019 18:20
19 stycznia 2019 20:43

"To jest realne a jedyną metodą obrony jesteśmy my. My tu na dole. Łączmy się, organizujmy i nie troszczmy się o żadne wytyczne. Na tym polega piękno anarchii. Robisz to co ty uważasz za słuszne. Robisz to w co wierzysz. Nie musisz na nic czekać. Żaden sygnał cokolwiek."

Ale my tu już jesteśmy połączeni i zorganizowani. Jest wydawnictwo, które wypuszcza nigdy niepublikowane w Polsce treści albo te ukrywane i wypaczane. Organizowany jest uniwersytet, targi książki. Są wybitni graficy, są tłumacze, jest kontakt z zagranicą. Ludzie szukają źródeł informacji, piszą blogi itd. A to wszystko na zasadzie anarchii bez grama pomocy państwa a nawet wbrew zamilczaniu do granicy śmieszności. A na to przychodzisz Ty i twierdzisz, że nic się nie dzieje. Zrób coś, zorganizuj coś to się zadzieje. Gdzie te konkrety? Do czego konkretnie nawołujesz, do wyjścia na ulicę? Jesteś prowokatorem czy masz syndrom niespełnienia?

zaloguj się by móc komentować

smieciu @smieciu
19 stycznia 2019 20:46

onyx czy ty przeczytałeś że ja to wszystko doceniam i że napisałem że właśnie tak należy robić?

zaloguj się by móc komentować

smieciu @smieciu
19 stycznia 2019 20:51

No i że coryllus jest drobniutką kropelką w morzu i że nie ma szans w tym momencie na szerszą publikę gdyż choć jest ok to naprawdę jest specyficzny i ludzie posługują się tu pojęciami, które praktycznie wszystkich (którzy tu teraz nie zaglądają) są obce?

To miejsce jest jak pisałem, według mnie, zbyt hermetyczne. W porządku ale tylko dla szczególnej garstki ludzi, która ogarnia takie rzeczy. Nie zbudujemy na tym wiele choć jest to bardzo budujący przykład, jakiś dobry początek.

zaloguj się by móc komentować

smieciu @Maryla-Sztajer 19 stycznia 2019 20:42
19 stycznia 2019 20:57

Życie raczej nas zaskakuje i po prostu trzeba być gotowym, wytrenowanym by błyskawicznie dostrzec. ..to i to robię. 

Haha, dziękuję. Tyle się rozpisałem a przecież mogłem poczekać na panią i użyć właśnie tych słów. Zamiast pisać że trzeba być przygotowanym na przyjście czegoś, naszej szansy :)

Muszę jednak jeszcze raz podkreślić. Nie możemy polegać na coryllusie. Bo taki cenralizm jest łatwy do eliminacji. Jest też zbyt groźny dla samego coryllusa nie mówiąc o tym że po prostu nie da się robić wszystkiego. Dlatego tak ważne jest by każdy z nas wykonywał podobną robotę. Nie wystarczy że tu zaglądamy wspieramy go i kupujemy jego książki. Musimy wziąć z niego przykład. Można się przyczepiać że to takie pieprzenie ale tak właśnie jest.

zaloguj się by móc komentować

onyx @smieciu
19 stycznia 2019 21:09

Nie wiem czy doceniasz bo widzę tu ocean krytyki. No i jakie "zbudujemy"? Coś tu zbudowałeś, cośkolwiek pomagasz? Założyłeś tu konto 4 miesiące temu i głównie mieszasz antypisowo. Jak Ci się tu podoba to się przyłącz ale nie kombinuj że kogoś do czegoś przekonasz bo każdy myśli po swojemu. Sam napisałeś jest dosyć hermetyczne i większość się zna osobiście. Doprecyzuj może o co Ci chodzi. Co PiSu to ja mam w dupie Acta bo to taka sama ściema jak inne narzędzia do sterowania społeczeństwem. To naprawdę jest słabe.

zaloguj się by móc komentować

Maryla-Sztajer @smieciu 19 stycznia 2019 20:57
19 stycznia 2019 21:13

Nie sądzę aby ktoś ze starej gwardii wisiał na Gabrielu. Niektórzy tutaj mają swój obszar ...o czym ja przypadkiem wiem. Nikt nie dubluje wydawnictwa. To są kompletnie inne działania. Przykro mi ale nie będę  ,,chwalić się  ,, w imieniu tych co sami tego tu nie piszą. 

.

 

zaloguj się by móc komentować

beczka @smieciu
19 stycznia 2019 21:46

Okay. Przejdźmy do konkretów śmieciu. Co potrafisz? Potrafisz pisać? Pisz. Narysujesz coś? To rysuj.  Masz jakiś pomysł? No to zrób. Co nam możesz dać?

zaloguj się by móc komentować

Maryla-Sztajer @smieciu
19 stycznia 2019 21:46

ALL

Mnie się wydaje,  że nasz Smieciu ma inne doświadczenie z NB.. tam jest od dawna znany ze swojego stylu  pisania. A ponieważ znam w miarę nieźle tamte teksty,  mogę napisać ze wiele było bardzo bardzo trafnych. 

Przypuszczam ze ktoś tam do nich zajrzy i sam sobie przejrzy bloga. 

 

My tu jesteśmy całkiem innym środowiskiem. 

Trzeba jednak rozmawiać. .Ale nie jak uparty chłopak. 

Ja się już wyłączam bo panowie lepiej się może sami jakoś dotrą z czasem.

Nam chyba istotnie brakuje języka dla młodszych zrozumiałego.

.

 

zaloguj się by móc komentować

szarakomorka @onyx 19 stycznia 2019 21:09
19 stycznia 2019 22:13

Człowiek się miota, bo chce dobrze.

Ja go odbieram jako młodego trochę zbuntowanego, w którym tak jak w "tata z mamą" wszystko się jeszcze "nie przegryzło" i nie ułożyło.

Z wiekiem wino dojrzewa. Życzę mu tego.

zaloguj się by móc komentować

smieciu @smieciu
19 stycznia 2019 22:34

Czegoś nie rozumiecie.

Najpierw zadajecie pytania a potem dziwicie się że co? Że odpowiedziałem? Czego oczekujecie? Ktoś się zapytał jak to widzę to napisałem. A teraz jakieś pretensje. Coś nie podoba. Może warto trochę się cofnąć i zastanowić skąd się to wzięło?

Widzę Maryla że środowisko inne ale styl generalnie ten sam. Tam też tak było. Naprawdę podobnie. Ale im przeszło. Tym też przejdzie. Choć może trochę dłużej to potrwa bo są przecież mądrzejsi... Choć i tak standardowo najpierw pytają a potem nagły naskok: jak śmiałem odpowiedzieć, i to jeszcze wskazując jako wzorzec na coryllusa, jakby oni o tym nie wiedzieli.

zaloguj się by móc komentować


stanislaw-orda @smieciu 19 stycznia 2019 19:57
19 stycznia 2019 23:10

Nie napinaj się tak, no bo co  Ciebie w ogóle obchodzi "SN"? No i do kogo kierujesz swoje apele? 
Sam daj przykład, rzuć się osobiście na System albo zbuduj swój własny, a potem nam o tym napisz.

zaloguj się by móc komentować

smieciu @smieciu
19 stycznia 2019 23:13

Wiem :)

Początki takie są ale dla mnie jest to ok. Zawsze zbieram takie coś jak wyżej. Ale tak musi być gdyż dzięki temu szybko ustalane są pozycje wyjściowe, do ludzi dociera czego można ode mnie oczekiwać i że dziecinne triki z próbami ośmieszania do niczego nie prowadzą. Po czym powstaje możliwość na dyskusję na jakimś poziomie ;)

zaloguj się by móc komentować

smieciu @stanislaw-orda 19 stycznia 2019 23:10
19 stycznia 2019 23:15

Och znowu. Kto tu się napina. Ludzie, czytnijcie od czego wyszła ta cała rozmowa. Naprawdę, przestańce się bawić w głupie prowokujące pytania czy jakieś docinki i zacznijcie po prostu czytać odpowiedzi bez uprzedzeń, które macie w głowie i będzie dobrze.

zaloguj się by móc komentować

valser @smieciu 19 stycznia 2019 19:57
19 stycznia 2019 23:54

Prosta sprawa. Pokaz wszystkim, ze potrafisz, wez cos zbuduj, a jak to bedzie dzialalo i bedzie rokowac na multiplikowanie kasy, to obiecuje, ze przemysle i byc moze sie przylacze. Oczekuje, ze bedzie konkretnie, nie jalowo i ze nie bedziemy juz tlukli tego samego. No i nie bedziesz, tak jak my tutaj wszyscy - zalosny.

zaloguj się by móc komentować

onyx @szarakomorka 19 stycznia 2019 22:13
20 stycznia 2019 00:45

Jasna sprawa, tylko obecnie nie rozumie czym jest to co robi Coryllus i czym jest środowisko związane z wydawnictwem. My tu o książkach głównie a jak ktoś chce zdobywać barykady to powinien anons złożyć u pana Bosaka. Do knajpy starych punkowców przyszedł nowy i ogłasza, że oto jest taka zarąbista kapela o nazwie The Dead Kennedys. No i? ;)

https://youtu.be/-KTsXHXMkJA

zaloguj się by móc komentować

Maryla-Sztajer @smieciu 19 stycznia 2019 23:13
20 stycznia 2019 13:43

Jak pisałam, znam sytuację z NB. 

Ja się powoli wycofuję do świata realnego. Gdyby nie moje zainteresowanie dziełem Gospodarza SN to już by mnie wcale nie było widać. 

Mam jednak swoje powody by zaciekawić się tą tutaj ewentualną dyskusją. 

Może coś czasem dorzucę,  może nic nie będę mieć  ,,w temacie,,.

Uważam jednak ze urealnienie stanu osobowego by tak rzec, jest OK.

Jak Gabrielowi się coś nie podoba to usuwa gościa, więc się nie martwię pod taką opieką. 

.

 

 

zaloguj się by móc komentować


zaloguj się by móc komentować