O szopce na białoruskiej granicy
Zacząłem pisać odpowiedź na pytanie onyxa pod wpisem O zdradzie amerykanow i zakrzywionej czasoprzestrzeni. Ale ta trochę się rozrosła. Nie chcę zgodnie z sugestią szefa zaśmiecać tamtego wątku więc osobna krótka notka.
Wydaje mi się że zostałem trochę źle zrozumiany.
Tu nie chodzi o nabicie PiSowi poparcia ale o nabicie poparcia dla ich działań. Jest to pewna różnica choć wydaje się być podobne. Lewackie zachowania są dziwaczne. Na tle tego co oglądamy w TV wydają się być całkiem idiotyczne. Ale w to brną. Dlaczego? Przecież każdy tutaj uważa ich za sprzedane marionetki. Które wykonują czyjeś polecenia. Różnych fundacji, Niemców, wszystko jedno. Czy jest tutaj ktoś kto wierzy że oni sami z siebie brną w te bzdury? Co ich nakręca skoro sprawa jest przegrana? Skoro sama popierająca ich UE popiera działania PiS? To jest bez sensu. Ale ma sens jeśli chodzi o to by podkręcić polski patriotyzm, poparcie dla konfrontacyjnej polityki PiS. Bo ta na tle lewackich działań wygląda na pełną powagę i sens. To mam na myśli. Taki musi być zamysł.
Przypomnę może jeszcze taką postać jak Petru. Taki kolo z Nowoczesnej. Pamiętacie go? Co się nie odezwał to zaraz się kompromitował. Ten gościu wtedy robił analagiczną robotę. Ziemkiewicz pisał: chciałbym mieć taką opozycję. O to chodziło. PiS dopiero raczkował. Masa ludzi wciąż tkwiła w starej propagandzie w której PiS był skrzyżowaniem wiejskiej ciemnoty z obciachem. A tu bach wyszedł Petru i pokazał że obciach leży gdzie indziej.
Problem leży w tym że ludzie tutaj na SN i w takich okolicach mają zupełnie inny punkt wyjścia. Inny światopogląd. To nie tylko do nich są skierowane te obrazki. To nie do nich przemówił był kiedyś Kukiz odbierając szansę na wygranę Bulowi. To nie tylko do nich zwracał się Petru. I TAK SAMO to nie dla nich tą szopkę robią dzisiaj lewacy na granicy. Ta szopka jest skierowana do ich wyborców! Takich klasycznych peowskich lemingów oraz ludzi nieokreślonych. Komromitują antypisowskie działania na granicy. Celem tej szopki jest wytworzenie zorganizowanie jednego poprawnego strumienia myślowego w tej sprawie. Czyli że przykładowo Białoruś przystąpiła do jakiegoś hybrydowego ataku na Polskę. Ale bez pytań właśnie o rolę USA, które trzymają rękę na Iraku. O to właśnie chodzi, o taką farsę Bartosiaka, która staje się prawdą. Prawdą medialną. I realną gdy ludzie weń uwierzą. Nikt nie zadaje pytania o rolę USA bo wtedy trzebaby dostać odpowiedź o rolę Łukaszenki. Czyli dla kogo w końdu pracuje? Dla Putina czy Bidena? Dzięki lewackiej szopce na granicy nie trzeba zadawać takich pytań gdyż wszystko skupia się na emocjach. One przesłaniają rozsądek. Zamierzony efekt zostaje osiągnięty bez zadawania trudnych pytań.
Jest tylko dobry PiS i jego działania i zła reszta.
Warto zwrócić uwagę na jeszcze jedno. Na medialny charakter tych działań. Pamiętacie niedawne lotnisko w Kabulu? Latali tam ludzie za uciekającym samolotem tyle że jacyś uśmiechnięci byli jakby w fajnej zabawie brali udział. W ogóle CAŁY świat dostał piękny przekaz medialny. Kompromitujący afgańską politykę Bidena. Teraz rzućcie okiem na na naszą granicę. Wszystko skupia się na jednej grupie ludzi, którą wyposażono w nożyce, drabiny itp. Padają strzały, strzelają gazem itp. Można odnieść wrażenie że cała granica się pali. Dlaczego akurat tak? W jednym miejscu przed kamerami? Nie lepiej poczekać i gdzieś jakoś sprytniej przerzucać tych ludzi po cichu?
Nie... Łukaszenka robi to na pałę i z rozmachem. Tak samo my w ten sam sposób organizujemy obronę. A w tle latają świrnięte lewaki. Zbierają się nagłe posiedzenia. A ludzie zaczynają czuć niepokój. To naprawdę wygląda poważnie! I owszem jest poważne. Ale nikt nie zadaje tych ważkich pytań. Dlaczego Łukaszenka zaangażował się w tą szopkę? Przecież nie może ona mu przynieść kompletnie nic. Jedynie dalsze zdołowanie w polskiej i światowej opinii publicznej. Może tylko zaostrzyć kurs przeciw niemu. Wywołać jakieś sankcje. Co zdecydowanie mu nie pomoże w sytuacji wewnętrznej. No chyba że postawił wszystko na jedną, nieciekawą kartę. Ta karta ma to do siebie że wygrana tak naprawdę oznacza porażkę. Gdyż wojna taka właśnie jest. Tym bardziej że Amerykanie od dawna przygotowują się na tą kartę i jak widać nawet prowokują do jej zagrania.
Ale to nie ma znaczenia bo każdy wie że za Łukaszenką stoi Putin a nie nasz sojusznik. I dlatego trzeba się zbroić mimo że nasz sojusznik wydaje się być tak pewny siebie. Przecież to on nakręcił i zajął się panią niedoszłą prezydent Swietłaną. To ten sojusznik uczynił z Litwy bazę białoruskiej opozycji. Ten nasz sojusznik w żaden sposób nie pęka. Przeciwnie, to on właśnie rozgrywa. Czuje się pewnie. A w takim razie po co my mamy tworzyć tą nową wielką armię? Po co się zbroić? Co w takiej sytuacji ma zrobić Łukaszenka? Zaatakować kiedy już się uzbroimy? To przecież idiotyczne. W takim razie zaatakować teraz? Muszą na to być przygotowani Amerykanie. Czekać? I zgnić pod sankcjami? W takim razie po co ta prowokacyjna szopka z imigrantami?
Takie właśnie rzeczy miałem na myśli pisząc tamten komentarz. Niby każdy ma rację ale przecież jeśli wszystko zbierze się do kupy to jest bez sensu?
tagi: usa pis białoruś lewactwo szopka płot
![]() |
smieciu |
9 listopada 2021 09:52 |
Komentarze:
![]() |
atelin @smieciu |
9 listopada 2021 10:34 |
Wpadli na genialny pomysł ( Putin z Łukaszenką) aby ciapatymi zajechać Europę od wschodu. Od południa sobie Europa nie radzi.
![]() |
saturn-9 @atelin 9 listopada 2021 10:34 |
9 listopada 2021 10:43 |
Długie pazury ma 'niewidzialna ręka' dziejów.
Logistyka: Pono do marca lotniska w Białorusi zarezerwowały korytarze powietrzne dla ca. 40 lotów z Bliskiego Wschodu [Istanbuł, Damaszek i Dubaj] tygodniowo.
"Laut den neuesten Landeplänen des Flughafens in der belarussischen Hauptstadt seien bis März wöchentlich rund 40 Flüge aus Istanbul, Damaskus und Dubai geplant, schrieb die „Welt am Sonntag“. Diese drei Flughäfen würden derzeit am häufigsten von Migranten und Migrantinnen für Direktflüge nach Belarus genutzt, um von dort Richtung EU weiterzureisen."
![]() |
Nieobyty @smieciu |
9 listopada 2021 11:11 |
Od strony operacyjnej, 1 lekka dywizja iracka i 2 batalion z Kandaharu wraz z 2 syryjskim pułkiem piechoty – dokonują przełamania na granicy polsko-białoruskiej.
Czas i miejsce uderzenia wybiera strona atakująca. Obóz bazowy pod Kuźnicą absorbuje siłę żywą WP i SG oraz napędza informacyjny medialny atak. Koordynacja i komunikacja siła arabsko/kurdyjskich perfekcyjna tak przed jak i za linią frontu. W ty samym czasie ogołocona z siły żywej reszta granica jest łatwa do penetracji małych grup i przerzutu masowego do Niemiec.
To się spina finansowo i logistycznie – przylot, parę dni w obozie Kuźnica a potem przerzut do Niemiec na innym odcinku.
Po stronie polski siły mogą tylko biernie czekać i dawać odpór medialnym akcjom masowym próbą przejść.
Obecnie Warszawa - jest w stanie realnej wojny z Mińskiem [wojna o granicę] i Berlinem [ wojna o status wasala].
Wojna ma trzy z fronty – dwa zewnętrzne i jeden wewnętrzny [renegaci] – w dłuższej perspektywie prowadzi to do klęski. Ważny jest czynnik czasu i poziomu obronny.
Jak to wygląda z zewnątrz – Praga już miała podpisać ugodę w sprawie Turowa ale na dziś ocenia że granica polsko -białoruska pęknie.
V kolumna – już wzburzyła masy zakazem marszu Niepodległości a rekruci w obozie 1 Dywizji Irackiej absorbują siły prewencji policji na granicy do tego dochodzą brygady niemieckiej antify które już instalują się w stolicy. Jako deser mamy tabuny zachodni mediów które chcą relacjonować starcia na granicy to dostaną przebitki z 11 XI ze stolicy + polskich faszystów.
Rząd polski – V-kolumna pospołu z Baćką i Baronem von Loringhovenem – ma szanse obalić.
Ale wojna ma swoje prawa i dlatego też Opposition Führer wprost domaga się by rząd wyjawiał zarys planu obrony. Po to też wpycha się nam na siłę FRONTEX – Berlin nie do końca czyta co też tam knują w polskich sztabach. [tzn. decyzją anglosasów swoich sztabów wojskowych nie mogą mieć i nie mają ciągłości pracy sztabowej wieć nie ocenią bez rengatów co polskie służby planują].
Jest zatem mała nadzieja że możemy się obronić.
I wszystko jest teraz w rękach służb mundurowych – obronią granicę to z resztą frontów sobie też poradzimy. \
Cień szansy w tym że analizy o stanie morale oraz kompetencji w służbach mundurowych - jakie pruska ambasada pod wodzą barona przygotowała były tak bardzo perfekcyjne że w części nie trafione. [tzn. analizy poprawnie opisywały stan formalny ale nie doszacowały ile kadry nauczone latami maskuje swe opinie i przekonania].
Przykład jak ambasada nie doszacowała nas w raportach np. WOT jaki na niego atak bo zabezpiecza granice w obserwacje polskim dronami, daje patrole konne w trudny teren. [typowa słowiańska sztuka improwizacji]
Rola Amerykanów – dali wolne rękę Berlinowi w sprawie Warszawy a jak obecna ekipa jednak przetrwa friendly fire to się najwyżej ją z pompą przyjmie w Białym Domu.
Rola Baćki – czytelna wygra [dojdzie do zmian obozu władzy w Polsce] dostanie parą lat więcej bycia ruskim wojewodą w Mińsku jak przegra ot Berlin będzie miał trudniej z wzmocnioną ekipą z Warszawy.
![]() |
K-Bedryczko @Nieobyty 9 listopada 2021 11:11 |
9 listopada 2021 11:21 |
Sądzę, że ma Pan rację.
![]() |
smieciu @smieciu |
9 listopada 2021 13:22 |
Mamy też już ofiary po lewackiej stronie. Pani Kurdej-Szatan płacze z kulisami jak informuje pomponik. Niestety stanęła po niewłaściwej stronie granicy. W tej walce nawet pomponik okazuje się pomocny ;) Czy przypadkiem białoruska kulminacja ma miejsce teraz w czasie święta 11 listopada? No jakby nie patrzeć patriotyzm jest teraz w modzie. Przypadek pani Szatan, jak sądzę, inni też wezmą sobie do serca...
![]() |
Alrus @Nieobyty 9 listopada 2021 11:11 |
9 listopada 2021 13:26 |
Jakoś w te irackie dywizje, złożoną koordynację i tak mikry cel - pozbawienie władzy Kaczynskiego, nie mogę uwierzyć. Trochę przypomina niektore scenariusze Brauna. Ale zawsze warto rozważać nawet te mało prawdopodobne.
![]() |
zkr @saturn-9 9 listopada 2021 10:43 |
9 listopada 2021 13:46 |
Holendrzy mowia o 55:
" According to him, there are rumors that up to 55 flights a week from the Middle East to Belarus will come to Belarus next winter. "
https://netherlandsnewslive.com/minister-lashes-out-at-belarus-over-refugee-flow/278214/
![]() |
smieciu @smieciu |
9 listopada 2021 14:08 |
Jakoś nikt nie chce mi dać plusów :(
No to trochę podbiję stawkę ;)
Mamy 11 listopada i dym na granicy podczas kiedy Trzaskowski w Warszawie próbuje zdołować Marsz. Z drugiej strony mamy ciekawe wpisy przytaczane przez onyxa których jakimś podsumowaniem jest ten pani o nazwisku Szatan... Która z jego powodu płacze za kulisami. Czujecie to?
Myślę że brakuje tutaj tylko innej pani, Joanny Muchy. Pucz to jest nasz ostatni... Myślę że ona to czuła i szkoda że się nie udziela, może dałaby jakieś ciekawe przedstawienie.
![]() |
smieciu @Alrus 9 listopada 2021 13:26 |
9 listopada 2021 14:13 |
Tym bardziej że póki co wszystko WZMACNIA jego i rządu pozycję. Więc trochę coś tu chybili z tym przedsięwzięciem.
![]() |
Nieobyty @Alrus 9 listopada 2021 13:26 |
9 listopada 2021 14:31 |
Jak kto się nie obawia nowych niemieckie porządków w nowej IV RP i ekipy renegatów która je będzie wprowadzała – to nie poradzę.
Tu nie tyle chodzi o odsunięcia od władzy Kaczyńskiego a bardziej o przetrącenie kręgosłupa wszystkim tym którzy wątpią w wielkość IV Rzeszy.
Chodzi o „nową śmiertelną ciszę”.
Tak też odczytuje słowa gen. Różańskiego kierowane do żołnierzy i ufam że jednak coś się wykluje w obozach wojskowych nad granicą.
Może coś dadzą do myślenia żołnierzom i strażnikom te patrole nadgraniczne i rotacja ich składów oraz to co widzą po drugiej stronie.
Może to tylko pobożne życzenie że u nas duch w wojsku rośnie a po tamtej maleje.
Tylko że ostra jazda po wojsku i straży granicznej – wskazuje że może mam racje.
![]() |
Nieobyty @K-Bedryczko 9 listopada 2021 11:21 |
9 listopada 2021 14:36 |
Si Deus Nobiscum quis contra nos (Jeśli Bóg z nami, któż przeciwko nam?)
Ufam że przetrzymamy to wszystko i nieźle pomieszamy szyki naszym wrogom.
Jedynie co mi żal to Białorusinów - ale ufam że Moskwa ich nie strawi.
![]() |
K-Bedryczko @Nieobyty 9 listopada 2021 14:36 |
9 listopada 2021 14:46 |
Amen. Silnym nie stanowi się w fotelu. Co do Moskwy zaczyna lawinowo tracić obywateli, coraz więcej ich chce przyjechać do Polski żyć. Tan w putinstanie caraz więcej tragedii, walki ludzi o jedzenie wyrzucone jako przeterminowane, propozycje deputatów ich dumy, by brakującą siłę roboczą zastąpić emerytami i uczniami.... Na białorusi terror wobez swoich obywateli.
![]() |
tadman @K-Bedryczko 9 listopada 2021 14:46 |
9 listopada 2021 15:14 |
Tak, widziałem film na YT jak ludzie w Rosji walczyli o przeterminowane produkty wyrzucane ze sklepów. Zaskoczeniem było dla mnie, że udział w tym nie brali tylko i wyłącznie emeryci, ale także ludzie w sile wieku, więc sytuacja jest już nieciekawa. Dzieci w Rosji dostawały w szkole paczki z przeterminowanymi słodyczami; pamiętam jak u nas nowobogaccy kapitaliści robili to samo i jeszcze chcieli sobię tę "darowiznę" odliczyć od podatków.
![]() |
K-Bedryczko @tadman 9 listopada 2021 15:14 |
9 listopada 2021 15:18 |
Tam urządzają zawody w Omsku - (na 8 lat Aerofot zawiesi rejsy ze wzgedu na biedé mieszkaców) - mistrzostwa w kopaniu grobów na cmentarzu..... To jest kraj cudownych metafor
![]() |
BTWSelena @smieciu 9 listopada 2021 14:08 |
9 listopada 2021 15:31 |
Oj tam ..w końcu dałam już drugi raz. A marsz jednak bedzie miał charakter państwowy. Czyli "faszyści" pomaszerują państwowo. Ciekawi mnie tylko jedna sprawa w kwestii marszu.Czego tak naprawdę boją się wszyscy po koleii rząd i opozycja.? Że coś się wykluje w "łbach" tych tłumów? Przecież Narodowy Dzień Niepodległości ...no jest uchwalony...ale już tak się tym dniem chwalić maszerując ,to już za dużo?
![]() |
handlarz @smieciu |
9 listopada 2021 15:53 |
PIS- Psychopathc International Smugglers
https://twitter.com/EZorreras/status/1457833575634591756
gra i koliduje?
![]() |
ewa-rembikowska @smieciu |
9 listopada 2021 16:21 |
Wg agencji Reutera rosyjski minister spraw zagranicznych Siergiej Ławrow zasugerował we wtorek, aby Unia Europejska udzieliła Białorusi pomocy finansowej w zamian za powstrzymanie napływu uchodźców tak jak to miało miejsce w przypadku Turcji. Ławrow sugestię swoją wyraził na konferencji prasowej w Moskwie z udziałem arcybiskupa PaulaGallaghera - sekretarza ds. relacji z państwami w Sekretariacie Stanu Stolicy Apostolskiej.
![]() |
smieciu @tadman 9 listopada 2021 15:14 |
9 listopada 2021 16:43 |
Jeśli takie obrazki tam faktycznie stają się powszechne to niestety oznacza że mało już czasu zostało.
Ja się trochę nabijam z tego co się dzieje na granicy ale z drugiej strony tak jak napisałem trzeba podchodzić do tego poważnie. Tak jak w Afganistanie. Owszem to była farsa. Ale przecież ofiary jak najbardziej prawdziwe. Była nawet eksplozja, która zabiła kilkadziesiąt osób z tego co kojarzę.
I wiecie co? Naprawdę mnie to zastanawia. Czy nie będziemy mieć jakiegoś apogeum pojutrze. I ktoś nie zostanie zabity. Mam wrażenie że trochę grunt pod to urabiają. Jeśli zginie jakiś imigrant z naszych rąk to raczej już większego oburzenia to nie wzbudzi. Polacy nie chcą wpychanych nam ludzi. Chcą za to właśnie zdecydowanych działań. Tak sądzę.
|
onyx @smieciu 9 listopada 2021 14:08 |
9 listopada 2021 16:49 |
Za bardzo wywijasz faktami. Celebrytka Kurdej-Szatan zrobiła to samo co wcześniej Frasyniuk, Ochojska, Owsiak, generałowie i wielu wielu innych ale ona ma tego pecha że równocześnie jest twarzą sieci Play i cały odzew poszedł w atak na sieć, która widząc spadek notowań musiała jakąś rozmowę przeprowadzić więc pani Szatanowa udaje teraz że jej przykro bo może stracić robotę. A za wulgarny język i atak na służby ma czerwoną kartkę na przyszłość, niejeden sponsor się dwa razy zastanowi zanim coś z nią podpisze. Reszta cwaniaków jest na razie bezpieczna choć zaczęły napływać wnioski do prokuratury. Może któryś jeszcze zapłacze. Trzaskowski już poległ bo marsz został uznany za państwowy. Zobaczymy jak się potoczy. Gierych i kilka innych środowisk głoszą tezy że to wszechmocny Kaczor się dogadał z Łukaszenką i podnoszą sobie sondaże. Trochę to słabe bo choćby fakt, że do wyborów za daleko. Tusk oficjalnie uznał że "antypis" to ich jedyny program i lepszego nie będzie. A Ławrow oświadczył, że UE powinna wesprzeć Łukaszenkę w ciężkiej sytuacji. Może to jest próba monetyzacji projektu który średnio wypalił i który trzeba zwinąć.
![]() |
MZ @K-Bedryczko 9 listopada 2021 14:46 |
9 listopada 2021 16:49 |
Do RON także uciekano z Moscovii
![]() |
gabriel-maciejewski @onyx 9 listopada 2021 16:49 |
9 listopada 2021 16:52 |
Skrzypczak oprzytomniał i powiedział wczoraj w Polsacie, że strzały słyszane w lesie po tamtej stronie mogą oznaczać wykonywanie wyroków na niepokorych Irakijczykach. Prowadzący się zdziwił, a Skrzypczak spokojnie, z miną starego wiarusa - ale dlaczego, nie? Dlaczego pan sądzi, że to niemożliwe? A potem zapodał jakąś historię z Afganistanu i prowadzący zamarł.
|
onyx @smieciu 9 listopada 2021 16:43 |
9 listopada 2021 17:04 |
Tak jest za każdym razem kiedy idzie Marsz. Tylko ta "eskalacja krwawych potrzeb" nie zawsze jest tak samo mocno nagłaśniana. Opozycja się wykrusza, PSL już zaczął swoje obroty, za chwilę święta i zima. Ostatni gwizdek na jakieś większe prowokacje. Na granicy powstało koczowisko i jeśli tego Białoruś nie ogarnie to ogarnie to generał mróz i będzie bardzo nieciekawie ogólnie. W niedzielę będziemy wiedzieć więcej. A Tusk wygląda już jak pokrzykujący bezzębny Miller. Stary zgryźliwy tetryk. Gorzej że ta ich "rewolucja" doszła do poziomu krwi i bez krwi już nie pociągnie.
![]() |
smieciu @onyx 9 listopada 2021 16:49 |
9 listopada 2021 17:06 |
Ale z drugiej strony wcześniej nie bardzo mogli zdjąć Kurdej-Szatan itp. bo nie było takiej eskalacji. Dopiero teraz jest odpowiednia sceneria. Wyżej tak naprawdę zasugerowałem w istocie że wpis Szatan jest ustawką. Trzeba by porównać z innymi jej tekstami. Ale to co napisała jest naprawdę idiotyczne a ona chyba nie jest aż tak głupia siedząc w szołbiznesie by pisać tego typu teksty. Słowem ktoś jej zapłacił a ona, aktorka przecież, teraz łazi i płacze. Owszem chwilowo tak będzie ale za jakiś czas wróci na scenę z niezłą kasą. Tak jak napisałem - trochę podbijam tą historię ale też nie byłoby to jakieś nadzwyczajne porównując choćby z Kabulem właśnie.
Piszesz że o teorii Giertycha. Sam zobacz jak szybko zmieniła się narracja. Jeszcze przed chwilą Łukaszenka miał być katem na PiS ale teraz w obliczu prostych i oczywistych do przewidzenia faktów wydłubano coś innego. Jak dla mnie to tylko dalszy ciąg mieszania. Ale ostatecznie liczy się uzyskany efekt. A tym będzie umocnienie się PiSu i jego wizji wschodniej i wojskowej polityki. I taki pewnie był pierwotny zamiar patrząc na daty i ... zaangażowane osoby.
![]() |
peter15k @tadman 9 listopada 2021 15:14 |
9 listopada 2021 17:25 |
To nie jest takie proste. Sieci handlowe w Polsce miały przed laty koncepcje rozdawnictwa produktów przeterminowanych jednak tłum mieszkańców zainteresowanych otrzymaniem produktów gromadził się już od rana. W związku z tym markety wysyłają żywość przed upływem terminu przydatności do tzw banków żywności. Trzeba mieć świadomość ,że każdy market wyrzuca ogromną ilość żywności, która jest kierowana do spalarni. Ponieważ wyrzucane towary są często pełnowartościowe w tym drogie słodycze ,czekolady i przetwory stąd gdyby to robiły dalej mogłoby dojść do przepychanek nie tylko emerytów.
![]() |
stanislaw-orda @smieciu 9 listopada 2021 13:22 |
9 listopada 2021 17:26 |
Z kulisami?
A skąd ich wytrzasnęła?
I czemu kulisi płaczą?
![]() |
smieciu @stanislaw-orda 9 listopada 2021 17:26 |
9 listopada 2021 17:33 |
No nie mogę że się roześmiałem czytając ten komentarz. Odblokowałem i pierwsze co do dostaję? Z kulisami :) No nie wiem skąd ich wytrzasnęła, ale widać nie lubi płakać samotnie :P
![]() |
Szczodrocha33 @onyx 9 listopada 2021 16:49 |
9 listopada 2021 17:40 |
Skąd się wzięła ta kobieta o tak przerażającym nazwisku?
Co to za jedna?
![]() |
Szczodrocha33 @smieciu 9 listopada 2021 14:08 |
9 listopada 2021 17:41 |
"Jakoś nikt nie chce mi dać plusów :("
Dałbym minusa gdybym mógł.
![]() |
Alrus @Nieobyty 9 listopada 2021 14:31 |
9 listopada 2021 17:56 |
"Jak kto się nie obawia nowych niemieckie porządków w nowej IV RP i ekipy renegatów która je będzie wprowadzała – to nie poradzę."
A na czym polegałyby "nowe, niemieckie porządki"? Że zgodzimy się na jakieś żądania unijne? Bez strachu, PIS zdążył juz to zrobić. Skapitulował we wszystkim, łącznie ze sławną Izbą Dyscyplinarną. Czy my tu nie gonimy aby w piętkę?
Obejrzałem parę obrazkow z granicy. To jakieś parodie, jedna salwa kulami gumowymi lub srutem i "iracka dywizja" znika w podskokach. To jest teatr.
![]() |
zkr @Alrus 9 listopada 2021 17:56 |
9 listopada 2021 18:13 |
To przestaje juz byc parodia:
https://www.youtube.com/watch?v=8K9rkwAVR4k&ab_channel=RadioBia%C5%82ystok
![]() |
Alrus @zkr 9 listopada 2021 18:13 |
9 listopada 2021 18:22 |
Właśnie to wcześniej oglądałem. TO JEST PARODIA.
Kiedy zgromadzi się tłum, nie wolno podejmować nieskutecznych działan (typu popsikiwanie gazem), bo to ośmiela i prowadzi do eskalacji. Ma być ostrzeżenie i brutalna reakcja. Dlatego piszę o salwie, a nie pojedynczym pykaniu. Jak ludzie widzą, że nie ma żartów, nawet głupim wraca rozum.
![]() |
smieciu @Alrus 9 listopada 2021 18:22 |
9 listopada 2021 18:43 |
Obejrzałem, wygląda jak starcie kiboli... z żołnierzami jako aktywną widownią.
Jeśli tak ma to wyglądać dalej to ok, pobawią się i rozejdą. Ale chyba na tym się nie skończy. Bo w takim układzie ludzie szybko zapomną. Widzę w sumie dwa rozwiązania. Pierwsze zakłada że faktycznie się skończy na takiej zabawie i wtedy można uznać że od początku chodziło głównie o ten płot. Jeśli jednak to się rozkręci i będą rzeczywiste ofiary to trzeba na serio przyjąć że żarty się skończyły że jakiegoś rodzaju ciąg dalszy nastąpi. Militaryzacja, Obrona Terytorialna nabierze rozmachu, biorąc wszystko razem trzeba będzie uznać że i OT i Wojsko do czegoś będą jeszcze potrzebne.
![]() |
Alrus @smieciu 9 listopada 2021 18:43 |
9 listopada 2021 18:53 |
Dopuszczono do rozwinięcia wydarzeń, zamiast przejąć inicjatywę. Jeśli ma dojść do strzałów, to lepiej zrobić to na naszych warunkach, z odpowiednim zabezpieczeniem dyplomatycznym, propagandowym itd, szybko ukręcić całej sprawie łeb, a nie czekać aż oni zmontują prowokację, w której wypadniemy dziesięć razy gorzej.
![]() |
Paris @Nieobyty 9 listopada 2021 11:11 |
9 listopada 2021 19:11 |
Pardon,...
... uwazam, ze sie Pan myli... i to bardzo !!!
"Rola" Amerykanow,... "rola" Backi... czyz to nie ten sam DIABEL, a jaka w tym USTAWIONYM "szalenstwie" jest "rola naszych i nienaszych", Panie Nieobyty ???
![]() |
smieciu @Alrus 9 listopada 2021 18:53 |
9 listopada 2021 19:15 |
Raczej nie obawiam się że źle wypadniemy. Ktoś tutaj czuwa nad wszystkim. Zresztą zmontuje się odpowiednio materiał tak czy owak. W tym momencie chodzi chyba tylko o kreację materiału ;)
Rząd PiS jest słaby i zawsze był słaby (to i tak delikatne określenie) jak ciągle i nieustannie przynudzałem. Ale ostatnio jak wszyscy obserwujemy zaczął się stawiać. Mamy sprawę nadrzędności lokalnego prawa gdzie Morawiecki zaczął zgrywać twardziela. Oczywiste jest że obecnie mamy kontynuację. Skoro PiS ma się nagle stać twardy to się stanie. Taka wola ... kogoś. Słowem wygramy to kibolskie starcie.
Mnie zawsze bawiło jak Polska w zachodnich mediach była kreowana na rodzaj lokalnego jastrzębia z zasadami i antyputinowskim nastawieniem. To zaczęło się dawno temu. Jeszcze za Tuska. Na zachodzie Sikorski dostał dobry PR grając takiego twardziela. To co kiedyś było zabawne teraz wreszcie przybiera realne kształty. Mógł Tusk z Sikorskim. Może być i PiS. W tej kwestii dla mnie nie ma wątpliwości. Poczekamy parę dni i będziemy dużo mądrzejsi. Ale skoro powiedzano A (czyli UE) mamy B czyli frontową walkę to logiczne jest założyć że nastąpi C - dalsze kroki na tym twardym kursie.
![]() |
Paris @smieciu 9 listopada 2021 14:08 |
9 listopada 2021 19:23 |
Przecenia Pan te KRETYNKI !!!
A we francuskim telewizorze niejaki chroniquer international, o polskobrzmiacym nazwisku Gauthier Rybinski tlOmaczy francuskiemu ciemnemu ludkowi i to juz od rana, ze Polska broni granicy Lunijnej i ze nalezy sie jej "pomoc" !!!
Jutro przylatuje jakis cFaniak Lunijny, niemiecki, no i zapewne BANKSTER bedzie "zapewniany" o Fsparciu i pomocy... i to zapewne przez FRONTEX, bo przeciez innej "pomocy" nie dostanie,...
... a PODCHODY o zlegitymizowanie FRONTEX'u trwajo juz od dawna... OSZUST SMOLENSKI pierdzial juz o tym wieeele razy !!!
![]() |
smieciu @Paris 9 listopada 2021 19:23 |
9 listopada 2021 19:30 |
Ciekawa informacja pokazująca że chyba Polska dostanie oficjalne wsparcie. Sprawa zatacza szerokie kręgi, trafia nawet do mózgu przeciętnego Francuza a to według mnie nie przelewki. Skoro rusza się obce masy. Zatem wszystko wskazuje na jakiś konkretny ciąg dalszy.
![]() |
stanislaw-orda @Alrus 9 listopada 2021 18:53 |
9 listopada 2021 19:32 |
Z kulminacją czekają na 11 listopada. Po coś przeciez do nas zjeżdżają niemieccy "aktywiści", czyli najemnicy szkoleni do walk ulicznych. Musi być trup lub jeszcze lepiej trupy, nic mniej nie wywoła potepiającytch reakcji "opinii światowej". To ma być ostatnia walka o "być albo nie być" gauleitera Donalda T.
![]() |
pink-panther @Nieobyty 9 listopada 2021 11:11 |
9 listopada 2021 19:36 |
Mała nadzieja jest ale jest. Analiza raczej wstrząsająca ale rzeczywiście, wszystko chyba spoczywa na odporności służb mundurowych na granicy. Myślę, że mimo wszystko granica jest do obrony. Opinia publiczna na Białorusi jest wstrząśnięta zachowaniem Baćki. A wstrząs nastąpił, kiedy miejscowa ludność zobaczyła, jak "uchodźcy" wycinają bez miłosierdzia las na te "tyczki atakujące". Zwykły obywatel Białorusi za wycięcie jednego drzewka dostaje bardzo ostrą karę finansową.
Jest w sieci nagranie zrobione wczoraj i dzisiaj "od strony białoruskiej" na granicy. I widać tych panów uchodźców w szampańskich humorach. Oni są bardzo zrelaksowani. Ale granicy nie przeszli. Myślę, że służby są mocno zdeterminowane aby utrzymać granicę. To kwestia psychologii. Zdecydowana większość narodu im kibicuje.
Natomiast zgadzam się w sprawie listy wszystkich zagrożeń i frontów. One rzeczywiście są.
![]() |
Nieobyty @Alrus 9 listopada 2021 17:56 |
9 listopada 2021 19:54 |
nowe, niemieckie porządki – dla mnie to kompleksowa oferta w wielu dziedzinach życia
Religijnie kardynał Ryś i polsko-niemiecka droga synodalna
Sprawiedliwości – Tuleja i Żurek wszędzie w wersji hard
Media, Kultura ,Oświat – to nie będzie jak za czasów PO tylko wersja hard.
Przemysł i Energetyka - Fit for 55 na sterydach
Demografia – oferta wielokulturowości.
Ok. PiS na wiele się godzi i często kapituluje ale czasem ukąsi Lewiatana.
https://klubjagiellonski.pl/2021/11/02/cala-wladza-w-rece-tsue-przedstawiamy-fundamentalne-przyczyny-konfliktu-pis-z-ue/
Renegaci – mają doktrynę ks. Sowy – „Daj Boże pożywimy się okruszkami” to dla nich a co ma robić reszta -zbierać szparagi.
Bardzo wiele jest do stracenie.
Sprawa „irackiej dywizji” – na tym polega gra że nie wolno użyć broni gładkolufowej.
Obie strony znają swoje rolę – tłum nie przechodzi w szyku zwartym by go rozproszyły jednostki policji.
Polskie służb mogą tylko próbować psiknąć gazem przez zasieki bardziej aktywnych prowokatorów.
Obie strony znają scenariusz – co da rekrutowi z dywizji jak go sfilmują w ataku na polskiego funkcjonariusza – deportują z miejsca i jeszcze stempel wbiją.
Na rekrut z irackie dywizji -czeka werbownik w Niemczech.
Oczywiście rozbity łeb przez polskiego żołnierza – to premia w niemieckich mediach i urzędach.
To nie są „parodie” to jest scenariusz modyfikowany w ramach potrzeb.
![]() |
Nieobyty @Paris 9 listopada 2021 19:11 |
9 listopada 2021 20:00 |
Katolicka Polska jest gnojona wspólnie przez Berlin i Moskwę a Waszyngton się na to godzi.
Damy radę wytrzymać to będziemy tą iskrą z Planu Bożego.
Baćka – czy on jeszcze panuje w Mińsku i jest samodzielny.
![]() |
MZ @zkr 9 listopada 2021 18:13 |
9 listopada 2021 20:06 |
Nie rozumiem dlaczego nie uruchomią beczkowozy z zawartością szamb,tylko jakieś areozole.
![]() |
MZ @Alrus 9 listopada 2021 18:53 |
9 listopada 2021 20:07 |
Też tak to widzę...
![]() |
Paris @smieciu 9 listopada 2021 19:30 |
9 listopada 2021 20:08 |
Tak...
... ciag dalszy bedzie, a jaki to zobaczymy. W koncu nie tak dawno PAD byl u tego slupa rotszyld'owego Macron'a... co on tam podpisywal na nas, narod polski to byc moze niedlugo sie dowiemy, ale watpie zeby to byla "wymiana tego szrotu atomowego" na budowe elektrowni jadrowej w Polsce i to jeszcze w takim struganym burdelu.
Poza tym przecietny Franek jest juz zorientowany co odpier**la ta cala Lunja eLropejska, tam jest nieprawdopodobna krytyka Macron'a i tej calej jego detej polityki... no i trwa tam goraca przedwyborcza elekcja prezydecka.
W tej chwili mydla Frankom oczy jakims produkowanym kAfliktem w Sudanie... od 4 dni pokazuja ten sam reportaz w telewizorze i informuja, ze demonstracje "sie rozszerzaja"... faktycznie w reportazu widac, ze sudanskich gapiow na te pseudodemonstracje jest 3 razy tyle co "demonstrujacych"...
... acha, i jeszcze informuja, ze jakas "magiczna opinia publiczna" sFiatowa - wzywa do WLACZENIA INTERNETU w Sudanie !!!
Takze sie dzieje w sFiecie.
![]() |
emirobro @smieciu |
9 listopada 2021 20:46 |
Kiedys wlasciciel blogu dopuszczal mozliwosc polaczenia Polski i Bialorusi w jakas calosc. Ciekawe czy dalej tak mysli? Obecne wydarzenia na granicy napewno taka mozliwosc oddalaja, co zapewne jest dobre dla Putina. Korzysci dla Putina jest zapewne wiecej i dlatego dal przyzwolenie Lukaszence, ale inicjatywa i realizaja jest chyba Lukaszenki. Warto przeczytac ten artykul Jakuba Biernata:
"Skoordynowany szturm granicy przez migrantów to dowód na fiasko strategii Łukaszenki" [OPINIA]
https://wiadomosci.wp.pl/skoordynowany-szturm-granicy-przez-migrantow-to-dowod-na-fiasko-strategii-lukaszenki-6702697354255168a
W podobnym tonie do powyzszego artykulu wypowiedzial sie tez wlasciel blogu - w tym wpisie:
powiedzial:
"Nie wiadomo doprawdy skąd się bierze ta wiara w to, że my akurat zostaniemy wystawieni do wiatru, choć wszystko wskazuje raczej na to, że to Łukaszenka i jego moskiewski protektor będą musieli się cofnąć o trzy kroki do tyłu. Nikt w Polsce, póki co nie wskazał, że skoro – jak utrzymuje wielu ludzi – z transportem migrantów na Białoruś stoi USA, to akcja ta jest wymierzona w Białoruś właśnie, a nie w Polskę."
Polecam tez ponizszy filmik BBC:
https://www.youtube.com/watch?v=FM7hrAn5xI8
Thousands of migrants mass on Belarus border with Poland - BBC News
![]() |
Nieobyty @pink-panther 9 listopada 2021 19:36 |
9 listopada 2021 20:56 |
Sprawa obrony granicy.
Jest parę czynników – doświadczenie z misji, praca formacji WOT w pandemii, czystki kadrowe ministra Macierewicza oraz oferta do mas żołnierskich i chyba najważniejsza rzecz „Cud z Kabulu” – kadra wie co potrafi sojusznik [zostawi byłych pomocników samych do utylizacji przez przeciwnika].
Coś się zmienia w narodzie i służbach – to czuli ludzie barona z pruskiej ambasady i tylko jak zlecono oczernianie ludzi munduru przez tubylczych renegatów ci w ich pilności to koncertowo rozłożyli.
Jest szansa na wygraną w obronie granicy – dla mnie jeden z wskaźników że coś się lekko zmienia to nowy ton w narracji rosyjskiej mniej kpin a bardzie obiektywne oceny pracy Polskich jednostek
Dlatego też nikt nie doprasza UE i NATO – bo operacja „Śluza” ma jeden podstawowy mankament.
Turcja miała 2 mln uchodźców w obozach jak zapas materiałowy do broni demograficznej. Na Białoruś ten zasób ludzki do bomby demograficznej trzeba dostarczyć samolotami – Kurdów, Syryjczyków i Irakijczyków trzeba zatem dowieź i jeszcze ci turyści muszą sami sfinansować swoją drogę do Niemiec.
Fakt Rosja może i by mogła otworzyć kanał uchodźców z Azji Centralnej tylko to będą masy biedaków i jeszcze da to destabilizację regionu i samej Rosji.
Percepcja „turystów” Baćki na samej Białorusi – nie jest ani to co opisuj Biełsat i NEXTA ani rządowe białoruskie media. To jest bardzo szeroki temat – stanu Białoruskiego społeczeństwa.
Dla mnie Baćka – wszedł kiedyś w rolę następcy Piotra Mironawicza Maszeru ale i z tej roli wyszedł.
Kto dziś rozdaj karty w Mińsku i jaki jest stopień swobody Baćki – a to niech ocenią eksperci.
Bagnetami można przywrócić porządek, ale trudno na nich siedzieć – a jeszcze bardzie trudno gdy część bagnetów użycza imperium.
Kwestia dobrych humorów turystów – i to jest ciekawe że tylko Rafał Otoka-Frąckiewicz wybrał się do Iraku i zbierał dane o bazie rekrutacji turystów.
https://www.youtube.com/user/rafalhubert/videos
![]() |
Nova @emirobro 9 listopada 2021 20:46 |
9 listopada 2021 21:10 |
30 lat temu mało kto wierzył że wyrwiemy się z PRL-u, o UE, NATO, swobodzie podróżowania po Europie nawet nie marzono.Łukaszenka teraz jest, nie wiemy kto będzie po nim. Cały naród Białorusi to nie Prezydent Białorusi-różnie moze być. Coraz więcej Rosjan chce się osiedlić w Polsce, to o czymś świadczy. Białorusinów i Ukrów także. Jak tak będzie przez kolejne 10 lat to zabraknie ludzi do pracy na wschodzie. Nie traćmy nadziei.Grunt to nerwy mocne mieć i wytrwać.
![]() |
gabriel-maciejewski @emirobro 9 listopada 2021 20:46 |
9 listopada 2021 21:30 |
Dlaczego oddalają? Moim zdaniem przybliżają.
![]() |
DYNAQ @emirobro 9 listopada 2021 20:46 |
9 listopada 2021 21:35 |
Cała ta heca jest po to by Polska się z Białorusią nie połączyła . Przez ile lat Łukaszenka usiłował się dogadać ? A z naszej strony-cisza.Radio Romaszewskiej...
![]() |
gabriel-maciejewski @Alrus 9 listopada 2021 18:22 |
9 listopada 2021 21:48 |
Powiem krótko. Niech pan nie wpisuje tu więcej takich komunikatów.
![]() |
Paris @Nieobyty 9 listopada 2021 20:00 |
9 listopada 2021 21:53 |
A czy znany jest Panu fakt, ze...
... NIE BYLA GNOJONA ?!?!?!
Zeby byc iskra z planu Bozego to trzeba Panu Bogu dopomoc,... a tu nic, ino OBLUDA, HIPOKRYZJA, ZLODZIEJSTWO, ROZPUSTA i obraza Boza,... no i najwazniejsze jak nam ta "nasza wadzunia" przypier**li jeszcze podwyzki od nowego roku - to napewno "damy rade wyCZymac" !!!
Backa...
... "czy on jest samodzielny" ???
A kiedy "nasz" BANKSTER - lobuz, zlodziej i oszust byl samodzielny ?!?!?! Moze dzisiaj jest "samodzielny"... i moze dzisiaj "panuje nad sytuacja" ?!?!?!
![]() |
Paris @Nieobyty 9 listopada 2021 20:56 |
9 listopada 2021 22:02 |
"Kto dzis rozdaje karty w Minsku i jaki jest stopien swobody Backi"...
Do oceny tej PATOLOGII wcale nie potrzeba "ekspertUF", Panie Nieobyty, bo to od dawna wiadomo wszem i wobec !!!
Ten sam "ktos" rozdaje karty i w Warszawie !!!
![]() |
Paris @Nova 9 listopada 2021 21:10 |
9 listopada 2021 22:09 |
Nam sie tylko wydaje,...
... zesmy sie wyrwali, Panie Nova,... dzisiaj to my jestesmy w PRL'u BIS !!!
"Nasz opozysyjny premier" wykrzykuje do telewizora o "rezymie Lukaszenki", a co on zrobil z ta postkomunistyczna banda z rozliczeniem "rezymu Jaruzelskiego" ?!?!?!
OBLUDA,... i jeszcze raz OBLUDA... nic wiecej !!!
![]() |
Nieobyty @Paris 9 listopada 2021 21:53 |
9 listopada 2021 22:11 |
Kryzys to też czas szans na zmianę - nawet nie samodzielni politycy w przypadku potrzeby podjęcię lub nie szybkiej decyzji mogą wywołać kaskadę zdarzeń które generują inną rzeczywistosć niż planowaną przez opiekunów.
Tak prezydent Łukaszenka jak i premier Morawiecki - nawet wbrew intnecjom uruchamiają elementy których sobie nie życzyli i dostają efekty które ich przerastają.
![]() |
Paris @handlarz 9 listopada 2021 21:13 |
9 listopada 2021 22:11 |
Tylko...
... "federacji i ZONdu sFiatowego" im ZLODZIEJOM brakuje do szczescia !!!
|
onyx @smieciu 9 listopada 2021 17:06 |
9 listopada 2021 22:22 |
Jeszcze raz, Kurdej-Szatan nikt na razie z niczego nie zdjął. Eskalacja była od pierwszego Frasyniuka czy który tam kretyn zaczął pierwszy pluć w stronę służb na granicy. Zaatakowano pracodawcę tej Szatan, reszta to trepy żyjące "na swoim" więc co można było zrobić skoro nawet Frasyniukowi prokuratura nic nie zrobiła. Po kolejne czemu budujesz ciągle i ze wszystkiego jakieś nieistniejące struktury spisków i ustawek? Lwia część tych kretyńskich wpisów jest robiona po alkoholu albo dragach i są później kasowane ale ludzie robią fotki i temat żyje. Druga lwia część tych kretyńskich wpisów pochodzi od zwykłych kretynów, którzy z różnych przyczyn zajmują wysokie stanowiska. Trzecia lwia część tych kretyńskich wpisów pochodzi od cwaniaków, którzy myślą że ich elektorat to debile. Ona dała ciała bo myślała, że będzie przez chwilę sławna jak reszta tych dzbanów a tu zonk. Na razie Play ją jeszcze trzyma ale jak temat się będzie utrzymywał to ją spuści. A jeśli sytuację na granicy uda się opanować i PiSowi przez to wzrośnie to ona będzie miała ciężko z pracą bo nikt nie bierze na twarz korporacji spalonej celebrytki. To nie są teorie Giertycha, on tylko te bzdury powiela nadając im walor "prawdy" swoim autorytetem. To bardziej pasuje do fantasty Piątka, który potrafi Kaczyńskiego polączyć ze wszystkim. Nie wiem w którym momencie Łukaszenko miał być "katem na PiS" nic takiego nie krążyło. Jeszcze niedawno opozycja chciała otwarcia granicy i wpuszczania tych ludzi jak leci a dzisiaj płaczą, że granica słabo zabezpieczona a rząd nic nie robi. To już nawet nie jest hipokryzja, to regularna piąta kolumna działająca jawnie.
Tu przykładowa kretynka z przykładowego Sejmu:
https://twitter.com/GabrielaMorStan/status/1433813822494625793?t=Qe5kbtBi_8GuCk7kEcxAQg&s=19
A tu przykładowy cwaniak który uważa, że pisze ciężkich kretynów (po częśći ma oczywiście rację):
https://twitter.com/JKaczmarek_/status/1456940105982164998?s=20
Przy każdym politycznym wzmożeniu jest tyle głupich wpisów, że ludzie nie nadążają screenów robić.
![]() |
Paris @Nieobyty 9 listopada 2021 22:11 |
9 listopada 2021 22:22 |
Owszem,...
... ale "kryzys/y" nie dzieja sie same z siebie, "dopomagaja" im ciagle ci sami i sami swoi. Ten morderczy "kryzysowy" modus operandi jest juz naprawde niezle znany, zwlaszcza przez nas Polakow, tak dotkliwie doswiadczanych. Coz, zgnilych kompromisow NIGDY nie powinnismy zawierac,...
... a "nasza wadzunia" z uporem maniaka ciagle tylko zgnile kompromisy zawiera... i wlazi 2 razy albo i wiecej do tej "samej wody" !!!
![]() |
smieciu @onyx 9 listopada 2021 22:22 |
9 listopada 2021 22:52 |
Naprawdę można na przypadek Kurdej-Szatan spojrzeć z innej strony. Gdyby nie Frasyniuk i inni z takim wpisami nie byłoby przecież także jej. Ktoś musiał zacząć. Ona sama nigdy by nie wpadła na pomysł takiego wpisu. Są tylko dwie możliwości. Albo widziała inne podobne i ją zainspirowały albo jak napisałem ktoś jej to podsunął. Zwykła robota za kasę. Może ty to śledzisz jakoś dokładniej ale ja przeglądając zwykłe media dopiero w przypadku Kurdej-Szatan zobaczyłem że zrobiono z tego większą aferę. Znaczy się z tych głupich lewackich wrzutek. Tamci ludzie nie mają tak znanej twarzy.
Weźmy kolejną sprawę. Czy faktycznie te wpisy są robione po alkoholu przez głupków? Równie dobrze można napisać że aborcjonistki się spontaniczne zbierały albo inne idiotki kładły pod Sejmem machająć nogami. Może ty w KO tam widzisz przypadkową zbieraninę lewaków. Ja widzę co innego. Opłacanych ludzi wykonujących zadania. Dlaczego z jednej strony, możliwe że nawet ty (nie śledzę ani pamiętam tak dokładnie, mogę się mylić) traktuje się tutaj KO jako jakąś agenturę a w tym przypadku jako bandę alkoholowych cymbałów? Ja po prostu traktuję ich jako agenturę. Która nie może siebie i swoich ugrupowań kompromitować tekstami pisnymi na haju. Tam przecież na każdym kroku widać dobrą organizację. Tak jak wspominałem: lepszą niż piswoską. KO potrafi łatwo wyprowadzać ludzi niemal na zamówienie.
Słowem. Dlaczego ma być dziwne uznawanie tych wpisów na planowe działanie?
A w takim układzie reszta przychodzi już sama. Najpierw mamy podgrzewanie atmosfery. I na granicy i sieci z tymi wszystkimi lewackimi wstawkami. Przecież KOowcy MUSIELI dostać info, polecenie jak mają się ustosunkować do problemu imigrantów i muru. Trwa sobie taka przepychanka, którą większość pewnie ignoruje. Nic przecież nowego się nie dzieje. Ale po ostatnich wydarzeniach nie bardzo można na to machnąć ręką. Mamy kulminację i na granicy i w twitterowych wrzutkach. Naprawdę przypadkiem, po alkoholu akurat teraz takim debilnym tekstem popisała się Kurdej-Szatan? Osoba, którą w przeciwieńtwie do Frasyniuka kojarzy każdy? Ja przykładowo Frasyniuka nie kojarzę. Tzn. coś mi tam piąte przez dziesiąte mówi mi azwisko ale żadna gęba z tym nazwiskiem mi się nie kojarzy mimo że przecież śledzę politykę. Choć nie w wydaniu yt.
Dla mnie więc jest to postępująca całość. Widowiskowa eskalacja na granicy i taka sama widowiskowa eskalacja lewackiego idiotyzmu. Z twarzą laleczki o nazwisku Szatan. Dlaczego właśnie tak? Podejrzewam że ktoś tam ma trochę poczucia humoru i zabawiła go taka idea. Więc poszedł do niej zapłacił, może miał i inne argumenty i mamy efekt.
Dodatkowo nie bardzo wierzę że jest kretynką. Ok może nie jest zbyt mądra ale w szołbiznesie podobnie jak wszędzie są różne podziały, różne zasady wyznają ważni ludzie. Tego typu teksty naprawdę nie są pomocne w karierze jeśli nie ma się solidnego zaplecza rodzinno - finansowego. Dla mnie to podejrzana sprawa. Mam znajomych, którzy siedzą w szołbiznesie muzycznym i oni doskonale wiedzą że trzeba trzymać język za zębami. Nie mówiąc o tym że mają podpisane kontrakty, które potrafią mocno zakreślać ich wizerunek medialny.
Słowem. Mam swoje argumenty. Ja lubię jak coś jest planowe, nieprzypadkowe, stanowi zgraną całość. Owszem często prowadzi do spojrzenia spiskowego. Nic na to nie poradzę. W alkoholową kreację polityki nie wierzę i nic na to nie poradzę...
![]() |
DYNAQ @handlarz 9 listopada 2021 21:13 |
9 listopada 2021 23:00 |
Zakłamane gnidy . Niech przeznaczą te pieniądze na pomoc rodzinom palestyńczyków (w tym i dzieci) zastrzelonych przez izraelskich żołnierzy.
|
onyx @smieciu 9 listopada 2021 18:43 |
9 listopada 2021 23:00 |
Widzisz tyle głębinowych spisków a nie widzisz prostej rzeczy, że gdyby Białoruś/Rosja chciała eskalować konflikt to po prostu by zaczęli do naszych strzelać dając karabin jakiemuś wyrywnemu i naćpanemu turyście zwalając wszystko na jego ciężkie warunki życiowe. Nie robią tego bo właśnie liczą na to że po naszej stronie ktoś pęknie pierwszy. To jest też starcie hybrydowe w którym drugą część stanowi PR medialny. Był taki filmik w których chłopakowi dmuchali dymem papierosowym w oczy a później on zapłakany udzielał wywiadów. To przeciekło do mediów międzynarodowych więc zaczęli wymyślać w obronie, że to "stara metoda" zwalczania dymem tytoniowym skutków gazu łzawiącego. Nawet Onet te niusy puszczał. Dzisiaj poszli dalej i wrzucili filmik na którym udają zabieg lekarski dmuchając dymem leżącemu gościowi w oczy i masując powieki. I tak to się kręci. Tak, jest to pewien swego rodzaju teatr ale na poważnie. Jeśli uważasz, że to zabawa to zapisz się do WOTu i zgłoś na granicę. Już wszyscy w UE spuścili z tonu i zaczyna się kombinowanie jak ogarnąć sytuację.
|
onyx @smieciu 9 listopada 2021 22:52 |
9 listopada 2021 23:13 |
Owsiak i Frasyniuk nie mają znanej twarzy? O tym że ta dziunia nazywa się Kurdej-Szatan sporo osób dowiedziało się dopiero teraz.
"Która nie może siebie i swoich ugrupowań kompromitować tekstami pisnymi na haju. "
No przecież oni to robią non stop dzień w dzień. Piszą głupoty a później je kasują czasem przepraszając. To nie jest alkoholowa kreacja polityki, to ludzie po alkoholu którym się wydaje że są poliytykami. Wejdź na konto Lisa, Durczoka, Hołdysa i innych i poczytaj. Jeśli uważasz, że to mocno przemyślany strategicznie PR to ja wysiadam. Szatan raczej to napisała wzmożona emocjami jak to kobieta. Tu też jedna tak pisze. Chciała błysnąć i błysnęla, być może była najsłabsza "immunitetowo" i przelała tą czarę goryczy. Parę spraw do prokuratury poleciało i towarzystwo trochę się uspokoi.
![]() |
smieciu @onyx 9 listopada 2021 23:00 |
9 listopada 2021 23:22 |
Tak, jest to pewien swego rodzaju teatr ale na poważnie
Wyżej napisałem niemal to samo...
Widzisz tyle głębinowych spisków a nie widzisz prostej rzeczy, że gdyby Białoruś/Rosja chciała eskalować konflikt to po prostu by zaczęli do naszych strzelać dając karabin jakiemuś wyrywnemu i naćpanemu turyście zwalając wszystko na jego ciężkie warunki życiowe. Nie robią tego bo właśnie liczą na to że po naszej stronie ktoś pęknie pierwszy.
Nie mogą dać karabinu. Niby jak to sobie wyobrażasz?
Czyli mogą robić tylko to co robią. A to nie jest przecież groźne. Tak wracamy do filmiku, który przytaczał wyżej zkr. Ta banda imigrantów nie jest groźna bo ma tylko saperki, nożyce, ktore mogli sobie kupić w sklepie.
To też jest przyczyną że nie do końca należy traktować to poważnie. Cały dym wynika właśnie także z tych lewakich wpisów jak zaczyna się mój główny tekst. Całość zdarzeń na granicy to eskalacja emocjonalna i medialna a nie rzeczywista. Emocje nakręca i rząd strasząc Łukaszenką i KO pisząc swoje bzdety. Jeśli jednak pozbędziemy się tych emocji to mamy tylko żałosną bandę biednych ludzi, którzy nawet jeśliby się przedarli do Polski niewiele tak naprawdę znaczą. Zamiast tego jednak mamy zbliżające się 11 listopada. Podgrzewanie tematu w mediach. Konieczność budowy płotu wobec kosztownego i podejrzanego organizacyjnie przedsięwzięcia Łukaszenki. Który w całej tej historii traci najwięcej. Mamy po prostu kupę bez sensu jak napisałem. Mamy przerost formy nad treścią w postaci płotu i takiż sam przerost wojennej formy nad żałosną rzeczywistością tych arabów.
Dlatego też jestem ostatni by iść. Raczej ty powinieneś bo przecież widzisz tam rzeczywiste zagrożenie?
To stąd mój wpis. Owszem jest zagrożenie ale ono czai się w innym miejscu. Nie tu i nie teraz.
|
onyx @smieciu 9 listopada 2021 23:22 |
9 listopada 2021 23:31 |
Normalnie, zielony ludzik każe strzelać i strzela. To się nazywa prowokacja. Oni tam nic nie robią od siebie, wszystko jest pod kontrolą. Albo sami strzelają a póżniej zabijają jakiegoś zwalając na niego winę, że ukradł giwerę. To są sprawy proste jak budowa cepa. Teraz podali, że jakieś grupy się przedarły więc sytuacja się pogarsza. A Kurdej-Szatan już zaczęła tracić pieniąszki. Wywalą ją jeszcze z Pleya i pójdzie się paść na You Tube. I wtedy napiszesz, że za ten kretyński wpis dostała tyle hajsu, że może żyć jak królowa?
![]() |
smieciu @onyx 9 listopada 2021 23:31 |
9 listopada 2021 23:36 |
Ależ Kurdej-Szatan musi pocierpieć. O to w tym przecież chodzi. Lewacka wizja właśnie się sypie. Każdy widzi że ona cierpi bo popełniła błąd. Podobnie jak KO źle podeszła do tematu imigrantów i płotu. O ten właśnie przekaz chodzi od czego zresztą zaczął się nasz spór kiedy napisałem że zadaniem lewaków jest podbijanie poparcia rządowi...
I tak ona sobie cierpi jak w jakimś serialu.
Jak teatr to teatr...
![]() |
Alrus @gabriel-maciejewski 9 listopada 2021 21:48 |
10 listopada 2021 00:10 |
Nie problem, ale o co chodzi? To jest o użyciu nieinwazyjnej amunicji gumowej w wersji bezpiecznej, jako humanitarnej alternatywy dla rozlewu krwi. Co tu bulwersującego?
![]() |
manama1 @smieciu |
10 listopada 2021 11:31 |
Cała sytuacja pokazuje bezsens: a) uprzednich analiz prowadoznych przez wielu o rzekomo zagrożonych najbradziej "przesmykach suwalskich", b) planowego i kompletnego ogołocenia najbardziej newralgiczego - Podlasie na wysokości Grodna właśnie - odcinka z wojska; c) zablokowaia uprzedniej buowy ogrodzenia od strony Białorusi (afrykańska choroba dzików idąca z tamtąd).
Wydaje się,ze te i wszytskie poprzednie władze RP (kótrejś a nawet pół) w przeszlosci robiły w zasadzie co mogły zanidbują cmilitarnie i ochronnie ten region Polski -czyniąc go jak najbardziej bezbronnym.
![]() |
smieciu @smieciu |
10 listopada 2021 20:46 |
Nie wiem czy jutro coś mocniej bachnie czy nie ale tak jeszcze sobie przypomniałem jedną rzecz.
Otóż jak pewnie każdy już zdąrzył się zorientować JKM wiedział już ponad miesiąc temu że coś się kroi na granicy. Podał dokładną datę: 8 listopada. Czytałem jego tłumaczenia i według mnie są kompletnie do bani. A zatem skądś miał ciekawe info. Ważniejsze jednak jest to że skoro on je miał to mieli je też nasi. Słowem nasi wiedzieli co ma się stać i wszystko co się stało nie było żadnym zaskoczeniem. Przeciwnie mogli nawet przez ten miesiąc potrenować sobie psikanie gazem. I to tak bez stresu. Bo skoro każdy wszystko wie to czym się przejmować? Przychodzi szefu oficer i mówi: Słuchajcie, trenujemy psikanie gazem. Na co słyszy: Gazem? Jak na kiboli? Oficer: Tak właśnie, jeszcze jakieś głupie pytania?
No raczej nie... Ot po prostu tak bez stresu sobie popsikamy będzie fajnie, pewnie nawet do TV trafimy, jak dzielnie granicy bronimy.
Ale to nie to sobie przypomniałem ...
Otóż 7 listopada, w niedzielę nad ranem nie obudził się jeden z żołnierzy działający w przygranicznej strefie. Ukmnęło mi to gdyż jak wszyscy wiemy chwilę później przerzyliśmy informacyjne tsunami z granicy. Ale wtedy jednak zaintrygowała mnie ta informacja. Dzisiaj sobie przypomniałem i dowiedziałem się że żołnierz ten miał 40 lat. Położył się w sobotę, w niedzielę już nie żył. Coś jakby według pewnego schematu, który nieładnie się kojarzy. Nie był zaangażowany w bezpośrednie patrole ale jak na mój gust pełnił dużo ciekawszą funkcję gdyż był logistykiem i musiał widzieć lub wiedzieć co tam zwożą nad granicę. Co ciekawe nie jest podana jego szarża ale skoro miał 40 lat to mógł zajmować jakieś odpowiedzialniejsze stanowisko. Słowem mógł w coś niechcący wdepnąć.
Piszę o tym bo jeśli w tej historii pojawiły się jakieś brudne paluchy to warto byłoby żeby ten człowiek nie odszedł tak bez śladu. Dlatego przypominam tą postać. Być może to zupełnie zwykła śmierć, tak byłoby najlepiej. Zdarza się. Nikt nie jest winny. Ale jeśli jutro się coś wydarzy niespodziewanego to może warto pamiętać i o tym żołnierzu i o JKM i o tym że dla wielu osób z naszej strony nie będą to żadne niespodzianki.
![]() |
smieciu @smieciu 10 listopada 2021 20:46 |
10 listopada 2021 20:53 |
Sorki za ortografy, masakra, sam nie wiem jak ale czasem człowiek machnie takie brutalne...
![]() |
stanislaw-orda @smieciu 10 listopada 2021 20:46 |
10 listopada 2021 20:55 |
Niezłe.
ale informacyjne tsunami to jednak przeżyliśmy
![]() |
Paris @smieciu 10 listopada 2021 20:46 |
10 listopada 2021 21:06 |
Naprawde niezle !!!
Czyzby znowu "maskirowka" ???
![]() |
smieciu @stanislaw-orda 10 listopada 2021 20:55 |
10 listopada 2021 21:08 |
Tak.
Można tą historię rozwinąć dalej. JKM wiedział. A można się domyśleć jego źródeł. Tych samych prowadzących do KO. Których ludzie pisali te idiotyczne swoje wpisy. I nikt ich nie powstrzymywał mimo że doskonale wiedział że skończy się to na tekście Kurdej-Szatan i ogólnej kompromitacji...
![]() |
BTWSelena @stanislaw-orda 10 listopada 2021 20:55 |
10 listopada 2021 21:13 |
Też zdarzyło mi jeden jedyny raz "byka" strzelić i jak czytam to widzę,że nie tylko ja. Po czytaniu,też twierdzę,że @smieciu ma całkiem niezłe" pióro". Informacje ,którymi nas raczą media i inne histeryczne portale są jak tsunami,które powala całkowicie mózgi dla ludu bożego. W zasadzie dezorientację co się naprawdę dzieje.
![]() |
smieciu @BTWSelena 10 listopada 2021 21:13 |
10 listopada 2021 21:20 |
Nie wiem, kiedyś nie robiłem takich błędów. Mam wrażenie że zacząłem odkąd za dużo siedzę w sieci... Nie są to jednostkowe przypadki.
Ale jeszcze jedno warto dodać fanom rozbudowy naszej dzielnej armii, która ma nas obronić przed złym Ruskiem. Przypomnieć takiego człowieka który nazwa się ... Antoni Macierewicz. Był on pierwszym ministrem rządu obecnej zwycięskiej koalicji. Coś tam przebąkiwał o złotych generałach czy jakoś tak. Z moskiewskiej szkoły. Tak sobie bąkał że może by jakieś roszady w kadrze zrobić. No i zrobiono. Zwolniono go z posady. A my możemy się domyślać że dzięki temu znakomite źródła informacji nasza armia wciąż posiada.
![]() |
Paris @BTWSelena 10 listopada 2021 21:13 |
10 listopada 2021 21:50 |
Merdia...
... i wiekszosc tych histerycznych portali - to po prostu - ZAPRZEDANA TARGOWICA !!!
A tymczasem - Borys z wyspy brytyjskiej wzywa "nasza wadzunie" do zdecydowanego dzialania przeciw "uHoCcom", a we francuskim telewizorze zapodali, ze rada ONZ spotka sie JUZ JUTRO aby omowic "problem" na naszej granicy...
... i stad w merdialni ta "sraczka tsunamowa" tych wszystkich PRESSTYTUTEK !!!
![]() |
smieciu @Paris 10 listopada 2021 21:50 |
10 listopada 2021 22:07 |
Tak. To wszystko pieprzenie. Nawet jeśli w tej zadymie w końcu kogoś zabiją. Jeśli ktoś chce poważne info z którego można coś wnieść o nadchodzącej przyszłości no to proszę:
![]() |
Paris @smieciu 10 listopada 2021 22:07 |
10 listopada 2021 22:22 |
Voila...
... takie pier****nie o szopenie !!!
A od nowego roku gaz ma zdrozec o 30-40%, a we Francji jest straszny hyr, bo energia elektryczna ma zdrozec o 13-15%, bo zwykle drozala o 4-7% !!! "Nowy" gamon, mOnister Kowalczyk od rolnictwa zapodal "wielkie podwyzki" dla rolnikow w skupie, m.in. cena mleka ma poszybowac na 2,50-3,00 zeta... tak im "dobrze robi" ten stary cymbal !!!
A "nasza wadzunia" ma "problem na granicy", a "nasza merdialnia" bije piane ile wlezie, wystarczy tylko zobaczyc "komunikaty dla idiotow" od Kaczynskiego u OSZUSTA SMOLENSKIEGO Sakiewicza !!!
To dopiero jest OBLUDA i ZAKLAMANIE !!!
![]() |
smieciu @Paris 10 listopada 2021 22:22 |
10 listopada 2021 22:30 |
Tyle było gadki jak to kurek zakręcą Ruskie. Ale czemu nie Białoruskie?
Już się przytyka...
Prawie trzy doby muszą czekać kierowcy ciężarówek na przekroczenie granicy z Białorusią
Morawiecki: Zrobimy coś, co zaboli polskich przedsiębiorców handlujących z Białorusią...
![]() |
smieciu @smieciu 10 listopada 2021 22:30 |
10 listopada 2021 23:24 |
Jeżeli mają nam zakręcać kurek to teraz w sumie jest niezła okazja. Później już nie będzie gdyż z końcem 2022 kończy się kontrakt na gaz Jamalski. A właśnie oddano Nord Stream 2. Słowem jeśli sytuacja miałaby eskalować powoli to oczywiście będzie rok na zorganizowanie alternatywy. Teraz nas zaboli mocno. Później też może boleć ale słabiej.
Oczywiście ta szopka może zakładać i ten drugi spokojniejszy scenariusz. Chodzić o odizolowanie Rosji. Pretekst byśmy się całkiem odcięli. Jeśli oni nas nie odetną. Co z tego że jest Nord Stream. Możemy być pewni że nawet jeśli nas odetną a do Niemców jednak gaz będzie docierać to UE wymyśli że w ramach solidarności nam też się będzie coś należeć. Ale i tak wszyscy o wszystko będą mieć pretensje. Jeśli nie będzie solidarności to nastąpi chaos w UE. Ciekawe że akurat teraz Maorawiecki zaczął zgrywać chojraka. Oczywiście wszystko odbije się na cenach. Zyskają: USA i ich sojusznicy, którzy będą dostarczać gaz przez Świnoujście. Zyskają też ale mniej Niemcy jako pośrednicy. Stracą wszyscy odbiorcy. No i przede wszystkim Rosja, której drastycznie spadnie eksport. To droga do chaosu u Ruskich. Bez pieniędzy z gazu musi nastąpić tam rewolucja.
U nas też będzie niewesoło. Gaz to nawozy azotowe także. Dalsza presja inflacyjna. Myślę że właśnie coś w tym kierunku kombinują. A jeśli u Ruskich się zacznie to i Nord Stream wyłączą. Nie będą chcieć marznąć sami...
![]() |
Peiper @Alrus 10 listopada 2021 00:10 |
11 listopada 2021 13:56 |
Bardziej humanitarne od tych gumowych kul jest polewanie gnojowicą z chlewni. Oczywiście wcześniej należy o tym humanitarnie uprzedzić i zacząć tak zraszać cały pas graniczny z płotem włącznie.